تکنولوژی

گلکسی واچ 5 سامسونگ احتمالا با حسگر سنجش دمای بدن از راه می‌رسد

به‌روزرسانی بتا جدید اپلیکیشن سلامت سامسونگ (Samsung Health) تایید کرد که گلکسی واچ 5 در دو نسخه معمولی و پرو وارد بازار خواهد شد. جالب اینکه در این آپدیت همچنین اشاره شده نسل بعدی ساعت هوشمند کره‌ای‌ها با پشتیبانی از سنسور دما عرضه خواهد شد.

با توجه به تصویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، برنامه Samsung Health در به‌روزرسانی بتا جدید خود، گزینه‌ای تحت عنوان «Skin temperature during sleep» (دمای پوست در هنگام خواب) را به کاربران ارائه می‌کند. همانطور که از نام آن مشخص است، این ویژگی می‌تواند در طول چرخه خواب دمای پوست بدن را اندازه‌گیری کند.

گلکسی واچ 5

تقریبا از اواخر سال گذشته، گزارش‌هایی در مورد قابلیت سنجش دمای واقعی بدن گلکسی واچ 5 منتشر شده بود، اما در اخبار جدیدتر گفته شده بود که توسعه آن به مشکل خورده است.

اشاره به نسخه‌های گلکسی واچ 5

علاوه بر این مورد، به‌روزرسانی بتا برنامه Health نام ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ یعنی گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5‌ پرو را نیز تایید کرده است. با این وجود، کره‌ای‌ها امسال نسخه «کلاسیک» این دستگاه را (حداقل از ابتدا) وارد بازار نخواهند کرد. طبق تصویر زیر، فقط نسخه معمولی و پرو این سری در لیست لوازم جانبی اپلیکیشن دیده می‌شود.

گلکسی واچ 5

نکته قابل توجه اینکه، اپلیکیشن سلامت سامسونگ، در گذشته نیز سابقه فاش کردن محصولات آینده این شرکت را داشته است. سال گذشته هم برنامه سامسونگ، تقریبا یک ماه پیش از معرفی رسمی گلکسی واچ 4 و 4 کلاسیک، به آن‌ها اشاره کرده بود.

گلکسی‌ واچ 5 احتمالا در دو گزینه با اندازه‌های 40 و 42 میلی‌متری عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود که نسخه پرو تنها در یک اندازه عرضه شود. با این وجود، گلکسی واچ 5‌ پرو سامسونگ احتمالا با بدنه تیتانیومی و یاقوت کبود معرفی خواهد شد. همچنین انتظار داریم تا سامسونگ برای آن از باتری بزرگ 572 میلی آمپر ساعتی استفاده کند.

زمان معرفی ساعت‌های هوشمنده آینده سامسونگ هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما انتظار می‌رود که در ماه آگوست (مرداد-شهریور) برای اولین بار از سری گلکسی واچ 5‌ رونمایی شود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا