بازی

آیا کپکام به زودی بازی Dragon’s Dogma 2 را معرفی می‌کند؟

آیا کپکام به زودی بازی Dragon’s Dogma 2 را معرفی می‌کند؟

طرفداران سبک نقش‌آفرینی احتمالا با بازی Dragon’s Dogma آشنا هستند. یک عنوان اکشن، نقش‌آفرینی و فانتزی از کپکام که علی‌رغم داشتن ایرادات خود، با داشتن یکی از بهترین سیستم‌های مبارزه در سبک خودش (حتی تا به امروز!) و نوآوری‌هایی مثل سیستم Pawn توانست خیلی سریع دل بازیکنان را به‌دست آورد و طرفداران زیادی پیدا کند.

خب، این بازی که ابتدا در تاریخ ۲۲ می ۲۰۱۲ (۲ خرداد ۱۳۹۱) منتشر شده بود، چند روز پیش رسما ده ساله شد. کپکام هم به همین مناسبت وبسایت این بازی را به‌روزرسانی کرده است. اما حداقل تا اینجا، این «جشن» کمی خشک و خالی به‌نظر می‌رسد که منجر به ایجاد این سوال می‌شود: آیا قرار است خبر جدیدی از این سری بشنویم؟

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!ملاقاتی بهتر با یکی از بهترین بازی‌های تاریخ
بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!

اگر وارد وبسایت Dragon’s Dogma شوید، با متن «از می ۲۰۲۲، بازی Dragon’s Dogma ده سالگی خود را جشن می‌گیرد» مواجه می‌شوید و به سپس پیام زیر می‌رسید:

Dragon’s Dogma، که اولین بار در ۲۰۱۲ منتشر شد، ۱۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد.

از شما ممنونیم Arisen (گروهی از افرادی که اژدهایان را به چالش می‌کشند و شخصیت اصلی بازی جزو آنان است)، برای جنگیدن و عبور شجاعانه از چالش‌های غیرممکن پیش‌رویت. ما تا ابد از حمایتت طی این سال‌ها ممنونیم و امیدواریم که به ما در این جشن مهم Dragon’s Dogma بپیوندی!

بازی Dragon's Dogma

در ادامه سایت بخشی برای مرور اتفاقات مهم سایت وجود دارد که… با توجه به اتفاقات نه چندان زیادی که برای این سری افتاده نکته خیلی خاصی ندارد؛ انتشار بازی، سپس ریمستر شدنش برای پی‌سی و کنسول‌های امروزی، و در نهایت یک انیمه نتفلیکس در سال ۲۰۲۰. اینجا حتی به بازی MMO که از این فرانچایز ساخته شد و هیچوقت وارد بازار غرب نشد هم اشاره‌ای نشده است. پس کپکام دقیقا چه چیزی را جشن گرفته است؟

از آنجایی که کپکام با جمله‌بندی خود اشاره کرده که این جشن همچنان ادامه پیدا می‌کند، احتمالش وجود دارد که به‌زودی شاهد معرفی Dragon’s Dogma 2 باشیم. نام این دنباله در حداقل دو لیک بسیار بزرگ رویت شده است: یک بار در لو رفتن دیتابیس GeForce Now، و در حمله سایبری به کپکام. حتی هیده‌آکی ایتسونو، سازنده این سری و Devil May Cry، در مصاحبه‌ای تایید کرد که ساخت این دنباله در کپکام مورد بحث قرار گرفته بود، اما نهایتا اولویت به Devil May Cry 5 داده شد.

همه این‌ها را گفتیم که بدانید احتمال واقعی بودن Dragon’s Dogma 2 بسیار بیشتر از نبودنش است. چه موقعی برای معرفی آن بهتر از الان؟ می ۲۰۲۲ به روزهای آخرش نزدیک می‌شود. پس اگر واقعا خبری باشد، کپکام احتمالا آن را طی یک هفته آینده اعلام کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیوییمن اعتراض دارم آقای قاضی!
بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیویی


ویجی‌لاگ پلاس: تایید ساخت دث استرندینگ 2 و بازی‌های پلی استیشن پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا