رمز ارز

برترین پروژه‌های رمزارزی لایه دوم برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با تداوم روند نزولی در بازار کریپتو، اکثر ارزهای دیجیتال برتر شاهد تثبیت/اصلاح قیمت خود هستند. با این حال، این دوره اصلاح قیمتی می‌تواند فرصت خوبی را برای ورود معامله‌گران به بازار فراهم کند. در ادامه به معرفی ۳ پروژه رمزارزی لایه دوم که انتظار می‌رود رشد قابل‌توجهی در سال ۲۰۲۳ داشته باشند، می‌پردازیم.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

پالیگان (MATIC)

برترین پروژه‌های رمزارزی لایه دوم برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۳!
نمودار کندل یک روزه قیمت پالیگان

در ۹ فوریه، قیمت پالیگان از مقاومت ماهانه ۱٫۳ دلاری کاهش یافت. با اصلاحات مداوم در بازار، قیمت این رمزارز در شش روز اخیر ۱۰٫۳ درصد کاهش یافته است. با این حال، به نظر می‌رسد که این اصلاح بخشی از یک الگوی معروف صعودی به نام «فنجان و دسته» باشد.

تحت تأثیر این الگو، قیمت MATIC ممکن است با یک افت ۸ تا ۱۰ درصدی دیگر، حمایت محلی ۱٫۰۷ تا ۱٫۰۵ دلار را دوباره آزمایش کند. اگر قیمت بالاتر از این حمایت حفظ شود و به پایداری برسد، خریداران ممکن است قیمت‌ها را بالاتر ببرند تا مقاومت ۱٫۳ دلاری را دوباره به چالش بکشند.

در یک سناریوی صعودی ایدئال، این الگو می‌تواند قیمت MATIC را به مرز ۱٫۸۶ دلار برساند.

ایموتبل ایکس (IMX)

برترین پروژه‌های رمزارزی لایه دوم برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۳!
نمودار کندل یک روزه قیمت ایموتبل ایکس

ارز دیجیتال ایموتبل ایکس (ImmutableX) در حال تشکیل یک الگوی کف گرد در نمودار تایم فریم روزانه است. این الگوی معکوس صعودی، سیگنالی برای بهبود پایدار و تغییر روند تلقی می‌شود. در حال حاضر، IMX در محدوده ۰٫۹۵ دلار معامله می‌شود و همچنان بالاتر از سطح حمایتی بازیابی‌شده ۰٫۸۸ تا ۰٫۸۲ دلار قرار دارد.

بنابراین، اگر خریداران بتوانند قیمت را همچنان بالاتر از حمایت مذکور حفظ کنند، حرکت صعودی بهبود می‌یابد و رشد بیشتر قیمت را تقویت می‌کند. با خرید پایدار، قیمت این رمزارز ممکن است تا ۳۲ درصد افزایش یابد و سطح ۱٫۲۷ دلار را به چالش بکشد.

علاوه بر این، تحت تأثیر الگوی کف گرد، خریداران ممکن است طی یک روند صعودی، قیمت را به ۲٫۱۵ دلار برسانند.

لوپرینگ (LRC)

برترین پروژه‌های رمزارزی لایه دوم برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۳!
نمودار کندل یک روزه قیمت لوپرینگ

مشابه پالیگان، ارز دیجیتال لوپرینگ (Loopring) نیز در حال تشکیل یک الگوی فنجان و دسته در نمودار تایم فریم روزانه است. با این حال، با تداوم روند نزولی بازار، قیمت این رمزارز در یک روند جانبی به دام افتاده و در تلاش است که از خط گردن این الگو در ۰٫۴۵ دلار عبور کند.

در زمان نگارش این خبر، LRC در محدوده قیمتی ۰٫۳۸ دلار معامله می‌شود و با فروش پایدار، ممکن است با یک افت ۱۴ درصدی دیگر، دوباره به سطح ۰٫۳۳ دلار سقوط کند. حفظ این حمایت محلی برای تداوم چشم‌انداز صعودی لوپرینگ بسیار مهم است.

بنابراین، اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از ۰٫۳۳ دلار نگه دارند، این ارز دیجیتال می‌تواند از مرز ۰٫۴۵ دلار عبور کند. بریک آوت صعودی از مقاومت مذکور می‌تواند منجر به افزایش قیمت این رمزارز تا ۰٫۶۶۹ دلار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا