بازی

خرید ارز دیجیتال عملکردی نوین برای سرمایه گذاری

خرید ارز دیجیتال عملکردی نوین برای سرمایه گذاری

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید ارز دیجیتال به صورت اتفاقی رخ نمی­دهد. هر سود و ضرری که در آن باشد بستگی به تحلیل و عملکرد معامله‌گر خواهد داشت. بی­شک هر سرمایه­گذاری به دنبال یک ارز مطمئن است که سوددهی بالایی داشته باشد تا بتواند سرمایه خود را دو برابر و یا حتی چند برابر کند. به این منظور شما باید پیش از هر اقدامی انواع ارزها را بشناسید و با شناخت کافی دست به انتخاب و خرید و فروش بزنید. در کنار آن باید به سراغ یک مرجع امن هم بروید که مطابق با قوانین باشد و تمامی معامله­های شما را پشتیبانی دهد. صرافی اوکی اکسچنج با ارائه خدمات آنلاین بهترین بستر را برای معامله­های شما فراهم کرده است که برای خرید ارز دیجیتال و همچنین فروش آن می­توانید به این صرافی مراجعه کنید.

بیت کوین یا شیبا؟ کدامیک بهتر است؟

تعداد توکن­ها، میم کوین­ها و در اصطلاح کلی رمز ارزها در دنیای دیجیتال امروزی بسیار بیشتر از شناخت شما است. اما در این میان بیت کوین بیشترین محبوبیت را دارد. افزایش سود این ارز در سال های اخیر باعث شده است که حسابی توجه همگان را به خود جلب نماید و سود زیادی هم عاید سرمایه­داران کند. در کنار آن، ازرهای کوچک و به اصطلاح کم اهمیت­تری هم وجود دارد که سن کمی داشته و با همان سن کم طرفدران بخصوصی را برای خود جلب کرده‌اند. یکی از این­ها، شیبا اینو است که در سال 2020 بوجود آمده و با درخشش خود نگاه همگان را در بازار به خود جلب کرده است و به لطف آن به فروش بالایی دست یافته است. اما برای پاسخ به این سوال که کدامیک از آن­ها بهتر است؟ باید هر یک را به صورت مجزا مورد بررسی قرار داد.

شیبا اینو تازه وارد محبوب ارزهای دیجیتال

این میم کوین 2 ساله، به دلیل ویژگی­های منحصر به فردی که دارد بسیار معامله می­شود. سرعت آن بسیار بالا است و همچنین قیمت اولیه بسیار پایینی هم دارد که سبب شده است تا با هر میزان سرمایه­ای بتوانید آن را خریداری نمایید. همچنین دغدغه اصلی آن بوجود آوردن ارز غیر متمرکز است. این رمز ارز در رتبه 11 بازار جا خوش کرده است و آینده­ای درخشان در پیش روی آن است. البته می­توان این ارز را یک آزمایش در نظر گرفت که شباهت­های زیادی به دوج کوین هم دارد. علاوه بر سرمایه گذاری بلند مدت از این ارز به عنوان سرگرمی، انعام و … هم می­توانید استفاده کنید و بسیار کار راه بنداز است. به همین خاطر در روزهای اخیر خرید و فروش شیبا بسیار رواج یافته است.

بیت کوین غول قدرتمند بازار

در چند سال اخیر بیت کوین به اندازه­ای برای معامله­گران سودآور بوده است که به عنوان غول بازار امروز شناخته شود. غولی که بعد از به شهرت رسیدن، رقبای زیادی برای خود رقم زد که با الگو گرفتن از بیت کوین هم نتوانستند از آن پیشی بگیرند. این ارز در بستر غیر متمرکز بلاک چین است که ارزش پولی دارد و قیمت آن هم رفته رفته بیشتر می­شود. بیت کوین سرعت بالایی دارد و برای انجام تراکنش­ها نیز تضمین می­دهد. علاوه بر آن دارای کارمزد پایینی است که باعث شده بسیار پر طرفدار شود. این ارز به عنوان امن ترین ارز دیجیتال هم شناخته شده است. بیت کوین در مسیر طول و درازی که برای خود دارد براثر عوامل گوناگونی ممکن است با افزایش و کاهش قیمت مواجه شود. برخی از عوامل تاثیر گذار در آن عبارتند از: فورک، قوانین رگولاتوری، رویدادهای سیاسی، هاوینگ و … .

تجربه معاملات سریع با اوکی اکسچنج

اگر قصد خرید ارز دیجیتال و یا فروش بیت کوین و دیگر ارزهای خود را دارید، باید به یک صرافی مطمئن بروید. صرافی که بتواند در نهایت امنیت و در سریع­ترین زمان ممکن کار شما را راه بیاندازد و جدای از آن کارمزد پایینی هم داشته باشد. کند بودن مفهومی برای این صرافی ندارد و سرعت عمل بالای آن جز مهم­ترین مزیت­ها به حساب می­آید. اوکی اکسچنج یک صرافی با سابقه است که با عملکرد علی خود در این زمینه بسیار شناخته شده و حرف­های زیادی برای گفتن دارد که می­توانید شما هم برای انجام معامله­های خود با مراجعه به آدرس سایت www.ok-ex.io از آن بهره ببرید. این صرافی از ارزهای مختلفی پشتیبانی می­کند که بیت کوین و شیبا اینو تنها دو نمونه از آن­ها است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا