رمز ارز

اکسی اینفینیتی در خطر سقوط بیشتر! علت چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگرچه بازی معروف اکسی اینفینیتی یکی از پروژه‌های متاورسی و مبتنی بر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بود که بیشترین بازدهی را برای سرمایه‌گذاران اولیه خود داشت، اما این پروژه در چند هفته اخیر با مشکلات زیادی مواجه بوده است.
بر اساس داده‌های موجود، ارزش بازار اکسی اینفینیتی از ۱٫۰۴ میلیارد دلار در ۱۰ اکتبر، اکنون به ۸۳۴ میلیون دلار کاهش یافته که یک افت ۲۰٫۱۹ درصدی را در طول دو هفته نشان می‌دهد. در همین حال، قیمت ارز دیجیتال AXS نیز به ۸٫۶ دلار رسیده که نشان‌دهنده افت بیش از ۲۰ درصدی در یک هفته اخیر است.
یکی از دلایل افت قابل‌توجه اکسی اینفینیتی می‌تواند برنامه تیم توسعه‌دهندگان آن مبنی بر بازگشایی قفل ۲۱٫۵ میلیون AXS در ۲۴ اکتبر باشد. طبق گزارش‌ها، این تعداد توکن AXS که قرار است برای استیکینگ، تیم، مشاوران و موارد مشابه، منتشر شود، ۸ درصد از کل عرضه این ارز دیجیتال را تشکیل می‌دهد. به گفته تحلیلگران، با باز شدن قفل این توکن‌ها و احتمال افزایش فشار فروش، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است به زیر منطقه حمایتی خود سقوط کند. البته بنیانگذار و مدیر عملیاتی اکسی اینفینیتی به معامله‌گران اطمینان داده که «توکن‌های آنلاک‌شده مشابه توکن‌های در گردش نیستند» و این فقط یک «کسب و کار معمول» برای اکسی اینفینیتی است.
در همین حال، تعداد کل آدرس‌های منحصربه‌فرد دارای AXS در شبکه همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و در ۲۴ اکتبر به ۶۰،۷۱۰ آدرس رسیده که در مقایسه با ۵۶،۱۷۰ آدرس ثبت‌شده در ۲۸ ژوئیه، ۷٫۴۸ درصد افزایش داشته است، اگرچه تعداد آدرس‌های با بالاترین ذخیره AXS به تدریج در حال کاهش است، به این معنی که نهنگ‌ها ممکن است دارایی‌های خود را تخلیه کنند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع فاین بولد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا