بازی

کیانو ریوز به اقتباس تلویزیونی Devil in the White City پیوست

کیانو ریوز به اقتباس تلویزیونی Devil in the White City پیوست

کیانو ریوز به‌زودی اولین نقش تلویزیونی مهم خود را ایفا خواهد کرد و یکی از بازیگران اصلی اقتباس تلویزیونی Devil in the White City خواهد بود که نام مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو در لیست سازندگان آن به چشم می‌خورد.

طبق گزارش Variety، تولید این سریال رسما برای شبکه Hulu سفارش داده شده است و اسکورسیزی و دی‌کاپریو به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در ساخت آن حضور خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌هاپایان هیجان‌انگیز یک داستان ملال‌آور
نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌ها

با این وجود، کیانو ریوز اولین نقش بزرگ خود را در تلویزیون تجربه خواهد کرد. او بیشتر به خاطر نقش‌هایش در سری ماتریکس (Matrix) و John Wick شناخته می‌شود. همچنین با حضور در بازی ویدیویی Cyberpunk 2077 یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های چند سال گذشته صنعت گیم را به طرفداران معرفی کرد. اولین تریلر فیلم John Wick 4 اخیرا منتشر شده بود.

کیانو ریوز

این سریال بر اساس رمانی با نام کامل The Devil in the White City: Murder, Magic, and Madness at the Fair That Changed America اقتباس می‌شود. یک کتاب غیرداستانی که سال ۲۰۰۳ توسط «اریک لارسن» نوشته شده و داستان آن در سال ۱۸۹۳ و در جریان نمایشگاه جهانی شیکاگو رخ می‌دهد. در این سریال، طرفداران شاهد داستان وحشتناک یک قاتل سریالی با نام «اچ.اچ. هولمز» و یک معمار به نام «دانیل برنهم» و نحوه ارتباط آن‌ها با یکدیگر خواهند بود.

این اقتباس از مدت‌ها در دست ساخت قرار دارد و حقوق اولیه آن توسط پارامونت پیکچرز در سال ۲۰۰۷ برای یک فیلم سینمایی به دست آمده است. هرچند این پروژه از آن زمان تاکنون به یک سریال تلویزیونی تغییر پیدا کرده اما پارامونت همچنان از طریق استودیوی تلویزیونی خود حقوق آن را در دست دارد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پولغیرقابل پیش‌بینی‌تر از همیشه
نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پول


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا