بازی

شهره آغداشلو به سریال The Penguin اسپین‌آف بتمن پیوست

شهره آغداشلو به سریال The Penguin اسپین‌آف بتمن پیوست

در حالی که این روزها دنیای سینمایی دی‌سی حسابی در تکاپو است و علاوه بر تغییرات گسترده‌ای که جیمز گان در آن ایجاد کرده، شاهد هایپ بسیار مخاطبان برای آثاری چون The Flash هستیم، سریال پنگوئن (The Penguin) به عنوان اسپین‌آف بتمن همچنان در دست ساخت قرار دارد و اخیرا چند بازیگر جدید به آن اضافه شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه داردداستان خوب با پرداخت بد
نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه دارد

مشخصا همه می‌دانیم که ستاره اصلی پنگوئن کسی نیست جز کالین فرل، که اخیرا در فیلم منحصر به‌فرد The Banshees of Inisherin واقعا خوش درخشید. گریم فوق‌العاده‌ای که روی چهره و ظاهر کالین فرل پیاده شد تا بتواند نقش پنگوئن را ایفا نماید، حقیقتا شگفت‌آور بود و او حالا قرار است بار دیگر با همان گریم سنگین و عالی جلوی دوربین حضور پیدا کند.

علاوه بر فرل، ما اکنون می‌دانیم چند بازیگر دیگر در این سریال به ایفای نقش خواهند پرداخت. احتمالا شناخته‌شده‌ترین مورد برای مخاطبان ایرانی شهره آغداشلو باشد. صداپیشه و بازیگری که در سال‌های اخیر خود را اثبات کرده و با حضور در آثاری چون Arcane، پانیشر و مردان ایکس: آخرین ایستادگی و بازی مس افکت خودی نشان داده است. وی همچنین یکی از نقش‌های اصلی بازی Assassin’s Creed Mirage را ایفا خواهد کرد.

سریال پنگوئن

در کنار آغداشلو، بازیگران دیگری چون رنزی فلیز، مایکل کلی (House of Cards و Jack Ryan) و دیردری اوکانل به سریال پنگوئن اضافه شده‌اند. در حال حاضر جزئیات از نقش این بازیگران در سریال منتشر نشده است.

همان‌طور که در جریان هستید، اخیرا دنباله فیلم The Batman نیز به صورت رسمی معرفی شد که قرار است در تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۴ به اکران درآید. وقایع سریال اسپین‌آف پنگوئن نیز بعد از فیلم نخست بتمن پیگیری می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ سریال ابرقهرمانی که کاملاً فراموش شده‌اندآثاری که حالا فقط خاطره‌ای دور دست محسوب می‌شوند
۱۰ سریال ابرقهرمانی که کاملاً فراموش شده‌اند


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا