بازی

تاریخ اکران فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre به کارگردانی گای ریچی مشخص شد

تاریخ اکران فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre به کارگردانی گای ریچی مشخص شد

فیلم اکشن کمدی جدید گای ریچی که Operation Fortune: Ruse de Guerre نام دارد، بعد از اکران بین‌المللی در ژانویه سال جاری حال قرار است ماه آینده (۳ مارس) بالاخره راهی سینماهای ایالات متحده شود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Troll | گودزیلا نروژی وارد می‌شودفیلمی پرماجرا از سینمای نروژ
نقد فیلم Troll | گودزیلا نروژی وارد می‌شود

جیسون استاتهام در این فیلم نقش جاسوسی به نام اورسون فورچون را بر عهده دارد که ماموریت می‌گیرد از خرید و فروش یک فناوری جدید مبنی بر تسلیحاتی خطرناک جلوگیری کند. از طرفی هیو گرنت با بازی در نقش گرنت سیمونز آنتاگونیست این داستان به شمار می‌رود؛ میلیاردری که قصد معامله این اسلحه مخرب را دارد و اورسون و همکارانش باید او را متوقف کنند. جاش هارتنت، آبری پلازا، کری الوز و باگزی مالون از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور خواهند داشت.

این فیلم در ابتدا قرار بود در ۲۱ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی اکران در سینماهای ایالات متحده را تجربه کند. با این حال تاریخ انتشار فیلم با تاخیر مواجه شد و گزارش‌های منتشر شده حکایت از ویرایش و تدوین دوباره‌ی برخی از صحنه‌های فیلم به علت «جلوگیری از ایجاد حساسیت در رابطه با جنگ اوکراین» داشتند.

تاریخ اکران فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre به کارگردانی گای ریچی مشخص شد - lastech

گای ریچی علاوه بر این فیلم کمدی اکشن، وظیفه‌ی ساخت فیلم‌های The Covenant با بازی جیک جلینهال (انتشار در ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲)، The Ministry of Ungentlemanly Warfare (انتشار در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۴) و لایو اکشن اقتباسی هرکول (احتمال عرضه در سال ۲۰۲۴) را بر عهده دارد.

فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) توسط لاینزگیت در سینماهای ایالات متحده اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شویدبرترین آثار کچل دوست‌داشتنی سینمای اکشن
با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شوید


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا