رمز ارز

پیش‌بینی قیمت ریپل توسط ربات هوش مصنوعی ChatGPT!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

راه‌اندازی ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT، علاقه عمومی به این فناوری را افزایش داده است؛ زیرا کاربرد آن را در زمینه‌های مختلف، از جمله ارائه تحلیل و پیش‌بینی در مورد قیمت دارایی‌های ارزهای دیجیتال مانند XRP نشان می‌دهد.
با در نظر گرفتن این موضوع، پلتفرم Finbold از ابزار هوش مصنوعی ChatGPT خواسته تا قیمت احتمالی XRP در سال 2030 را بر اساس معیارهای مختلف، از جمله الگوها، تحلیل تکنیکال و همچنین، نتیجه نبرد حقوقی شرکت بلاکچینی ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، به اشتراک بگذارد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

طبق گزارش‌ها، ربات ChatGPT تأکید داشت که با توجه به عدم اطمینان نظارتی، احساسات متغیر بازار، توسعه فناوری و عوامل دیگر، ارائه یک پیش‌بینی قابل‌اعتماد برای قیمت XRP تا سال 2030 دشوار است. در واقع، حتی با دسترسی به ابزارهای مختلف برای تحلیل تکنیکال، الگوهای نمودار سنتی و پیش‌بینی الگوریتم هوش مصنوعی، پیش‌بینی دقیق قیمت آتی ارزهای دیجیتال غیرممکن است.
با این حال، ChatGPT بر تأثیر مشکلات حقوقی شرکت ریپل و SEC تأیید کرد. ChatGPT قبلاً گفته بود:

استدلال ریپل مبنی بر اینکه XRP یک ارز است، نه یک اوراق بهادار، متقاعدکننده‌تر است.

نتیجه دادگاه ریپل و SEC احتمالاً تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت XRP خواهد داشت، اما نتیجه این پرونده حقوقی در حال حاضر مشخص نیست.
در پایان ChatGPT توصیه‌ کرد که هنگام تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری احتیاط کنید و ریسک‌های موجود را به طور کامل بررسی کرده و در نظر داشته باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا