بازی

انتشار Star Wars Jedi: Survivor برای کنسول‌های نسل فعلی مزیت‌های زیادی دارد

انتشار Star Wars Jedi: Survivor برای کنسول‌های نسل فعلی مزیت‌های زیادی دارد

EA یکی از اولین ناشران بزرگی است که انتقال آثار خود به کنسول‌های نسل فعلی سرعت بخشیده، به طوری که Dead Space ماه گذشته PS4 و Xbox One را کنار گذاشت و زمانی که Star Wars Jedi: Survivor در آوریل عرضه شود، همین کار را انجام خواهد داد. اما چرا دقیقاً با وجود در دسترس بودن کنسول‌های نسل قبل، چنین تصمیمی گرفته شد،؟

سازندگان بازی در استودیو Respawn اخیراً در حین مصاحبه با مجله PLAY به همین موضوع اشاره کردند. استیگ آسموسن، کارگردان Star Wars Jedi: Survivor، توضیح داد با توجه به اینکه بازی برای سیستم‌های نسل قدیمی بهینه نشده بود، توسعه‌دهندگان توانستند «نقشه‌های بسیار بزرگ‌تری خلق کنند».

مطلب پیشنهادی:با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید
با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید

آسموسن گفت:

شما مزایای سخت افزار قدرتمندتر را در Survivor تجربه خواهید کرد. در نهایت، ما به سرعت یاد گرفتیم که می‌توانیم از پردازنده‌های سریع‌تر، حافظه بزرگ‌تر/سریع‌تر، زمان بارگذاری بهتر و غیره برای ایجاد نقشه‌های بسیار بزرگ‌تر، با جزئیات بیشتر، تراکم بیشتر، تنوع دشمن/NPC گسترده‌تر و دقت عمل کلی استفاده کنیم.

این ویژگی‌ها کاملاً با روشی که می‌خواستیم بازی را پیش ببریم، همخوانی داشت. نمی‌خواستیم کاری که در بازی اول انجام دادیم را کنار بگذاریم، زیرا با استقبال خوبی مواجه شد، اما می‌خواستیم تجربه را توسعه دهیم/تقویت کنیم. نسل جدید به ما این امکان را داد که دقیقاً همین کار را انجام دهیم و من معتقدم که به یک تجربه واقعی نسل جدید در جهان جنگ ستارگان منجر خواهد شد.

آسموسن همچنین در مورد نسخه ارتقاء یافته Star Wars Jedi: Fallen Order برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس صحبت کرد و فاش کرد که اگرچه ریسپاون به دلایل فنی ری تریسینگ را به آن اضافه نکرده بود، اما همین موضوع کمک کرد تا نحوه استفاده از قابلیت ری تریسینگ در قسمت دوم را پیدا کنند.

Star Wars

در Star Wars Jedi: Survivor، بازیکنان به کَل کستیس خواهند پیوست که از تعقیب بی‌امان امپراطوری برای شکار شوالیه‌های جدای باقی مانده در کهکشان، در حال فرار هست. باید اشاره کنیم که ریسپاون روی دو پروژه دیگر از جنگ ستارگان نیز کار می‌کند که اولی یک شوتر اول شخص و دومی یک بازی استراتژیک است.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبشهت ۱۴۰۲) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Need for Speed Unboundبازگشت پادشاه مسابقات خیابانی
بررسی بازی Need for Speed Unbound


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا