بازی

شایعه: هیدئو کوجیما در حال ساخت بازی ترسناک جدیدی به نام Overdose است

شایعه: هیدئو کوجیما در حال ساخت بازی ترسناک جدیدی به نام Overdose است

«هیدئو کوجیما»، خالق بازی‌هایی چون Metal Gear Solid و Death Stranding در حال کار روی بازی ترسناک جدیدی به نام Overdose است.

به گزارش «تام هندرسون»، منبع شناخته شده حوزه گیم و بر اساس ویدیویی که او از بازی مشاهده کرده، «مارگارت کوالی» بازیگر نقش ماما در Death Stranding (و سریال The Leftovers) در بازی ترسناک Overdose حضور خواهد داشت. همچنین او تاکید می‌کند که تصاویر هیچ ارتباطی به بازی شایعه شده Death Stranding 2 نداشته‌اند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Aragami 2 – رقص با سایه‌های مرگاز دست باگ‌ها مخفی شو
بررسی بازی Aragami 2 – رقص با سایه‌های مرگ

کوجیما

او توضیح می‌دهد که در این ویدیو، شخصیت بازی در یک راهروی تاریک با یک چراغ قوه قدم می‌زند و سبک آن سوم شخص است، اما به نظر می‌رسد بازی را به صورت اول شخص هم می‌توان انجام داد. به گفته هندرسون، در انتهای ویدیو پس از یک جامپ اسکِیر (Jump Scare) جمله «A Hideo Kojima Game» و سپس نام بازی (OVERDOSE) ظاهر می‌شود.

در همین رابطه، جف گراب اوایل سال جاری ادعا کرده بود که کوجیما پروداکشنز همچنان در حال ساخت بازی جدیدی برای ایکس باکس است. هرچند این ادعا رو تایید نکرده اما توضیح می‌دهد که احتمالا به زودی جزئیات بیشتری اعلام خواهد شد.

بنابراین همچنان باید منتظر اخبار بیشتری درباره بازی ترسناک جدید هیدئو کوجیما باشیم و حتی می‌توان انتظار داشت در رویداد Summer Game Fest یا کنفرانس مشترک بتسدا و مایکروسافت اخبار جدیدی درباره آن منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا