رمز ارز

سرنوشت ارزهای دیجیتال به رأی این دادگاه وابسته است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دادگاه مربوط به نبرد حقوقی شرکت مدیریت سرمایه گری‌اسکیل (Grayscale) با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده در مورد صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) بیت کوینی این شرکت، به زودی برگزار خواهد شد.
طبق گزارش‌ها، شرکت گری‌اسکیل در یک نبرد طولانی برای تبدیل صندوق تراست بیت کوین خود، GBTC، به یک ETF اسپات برای این ارز دیجیتال بوده است. در ژوئن ۲۰۲۲، کمیسیون SEC درخواست گری‌اسکیل برای تبدیل صندوق بیت کوینی این شرکت به یک ETF اسپات را رد کرد. به دنبال آن، این شرکت با شکایت از SEC، وارد یک نبرد قانونی با این کمیسیون شد.
با توجه به اقدامات نظارتی اخیر کمیسیون SEC در بازار رمزارزها، پیروز شدن گری‌اسکیل در این پرونده می‌تواند به نفع صنعت ارزهای دیجیتال باشد. در واقع، با توجه به اینکه صندوق تراست بیت کوین شرکت گری‌اسکیل، بزرگترین صندوق بیت کوینی در جهان است، حتی یک نتیجه جزئی به نفع این شرکت می‌تواند یک عامل تقویت‌کننده بزرگ برای بازار ارزهای دیجیتال باشد.
مدیریت گری‌اسکیل انتظار دارد که در پاییز ۲۰۲۳ تصمیمی در مورد ETF اسپات بیت کوین اتخاذ شود. در همین راستا، مایکل سوننشاین (Michael Sonnenshein)، مدیرعامل گری‌اسکیل، ادعا می‌کند که ETFهای اسپات بیت کوین، امنیت سرمایه‌گذاری و امکان نظارت بیشتری را نسبت به ETFهای آتی ارائه می‌دهند. وی همچنین در اظهارات دیگر خود گفته که ارتقای شانگهای اتریوم و رویداد هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۴، می‌توانند به عنوان کاتالیزور بزرگی برای بازار ارزهای دیجیتال عمل کنند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا