بازی

استودیو سازنده Psychonauts چندین بازی جدید در دست ساخت دارد

استودیو سازنده Psychonauts چندین بازی جدید در دست ساخت دارد

به تازگی مشخص شده که بازی‌های متعددی در استودیو Double Fine که بیشتر برای سری Psychonauts شناخته می‌شود، در دست ساخت قرار دارد. گیمرها از زمان انتشار سایکوناتس ۲ در سال گذشته، اخبار تازه‌ای از دابل فاین نشنیده بودند، اما این وضعیت ممکن است به زودی تغییر کند.

علیرغم اینکه Psychonauts 2 دنباله‌ای بر یک عنوان کلاسیک کالت بود که پس از مدت‌ها انتظار منتشر می‌شد، توانست موفق ظاهر شود، نمرات خوبی کسب کند و طرفداران را راضی نگه دارد. در دنیایی مملو از پلتفرمرهای باکیفیت، قسمت دوم با بهبود المان‌های نسخه قبلی، توانست از همتایان خود فراتر برود.

با توجه به نظرات اخیر تیم شیفر، رئیس استودیو Double Fine، به نظر می‌رسد بازی‌های متعددی در دست ساخت دارند. در مستندی که اخیرا استودیو تحت عنوان Double Fine PsychOdyssey به صورت رایگان در یوتیوب منتشر کرده، شیفر از توقف توسعه چندین بازی گفت.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم بهمن ۱۴۰۱]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم بهمن ۱۴۰۱]

شیفر ابراز تاسف کرد که شرکت مجبور شد بازی‌های Derek و Lee، دو توسعه‌دهنده Double Fine را که پروژه‌های هیجان‌انگیزی در دست اجرا داشتند، متوقف کند. این اقدام تاسف‌بار ضروری بود، زیرا همه باید دست به کار می‌شدند تا Psychonauts 2 به سلامت مراحل پایانی را طی کند.

دابل فاین کمی قبل از انتشار بازی اعلام کرد که پروسه ساخت سایکوناتس ۲ را بدون کرانچ به پایان رساندند که نیاز به مدیریت دقیق اعضای تیم و منابع موجود داشت. قابل درک است اگر با تاخیر روبرو شد، آن را از تاریخ انتشار برنامه‌ریزی شده اولیه عقب می‌انداخت و باعث بروز مشکلات می‌شد.

Psychonauts

در حالی که سازندگان نام هیچ کدام از پروژه‌های جدیدی را که در حال حاضر در دست ساخت دارند، اعلام نکردند، باید گفت این استودیو علاوه بر سایکوناتس، چندین آی‌پی موفق دیگر همچون Broken Age و Brutal Legend را نیز خلق کرده است.

زمانی که تیم شیفر در لوکاس آرتس کار می‌کرد، در ساخت عناوینی مانند Secret of Monkey Island و Grim Fandango دست داشت. با این سابقه درخشان، به طور حتم بازی بعدی آن‌ها نیز یک اثر لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسکدوم کنسول را بخریم؟
مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا