بازی

بازی Dead Island 2 یک هفته زودتر منتشر می‌شود

بازی Dead Island 2 یک هفته زودتر منتشر می‌شود

بازی دد آیلند ۲ (Dead Island 2) سال‌های زیادی در دست ساخت قرار داشت و اکنون پس از تاخیرهای فراوان، بالاخره توسعه آن به پایان رسیده است. 

کمپانی دیپ سیلور در کنار اعلام خبر گلد شدن Dead Island 2، بازی را زودتر نیز به بازار منتشر می‌کند. از این رو دد آیلند ۲ در تاریخ ۲۱ آپریل (۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای همه پلتفرم‌های به بازار عرضه خواهد شد تا از رقابت با Star Wars Jedi: Survivor دوری کند. چندی پیش عرضه دنباله استار وارز جدای به ۲۸ آپریل (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) تاخیر خورده بود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنیدفرصتی برای آشنایی با بهترین‌های این ژانر
بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنید

Dead Island 2 اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و روند پر فراز و نشیبی را برای پایان ساخت خود پشت سر قرار داده است. ساخت این عنوان در ابتدا برعهده Yager، توسعه دهنده Spec Ops: The Line، قرار داشت و سپس Sumo Digital روی کار آمد. از چهار سال پیش نیز Dambuster، یکی از استودیوهای داخلی دیپ سیلور، روی بازی کار می‌کند.

بازی Dead Island 2

در دد آیلند ۲ یک ویروس کشنده در سراسر لس آنجلس، کالیفرنیا پخش شده و ساکنان آن را به زامبی‌های درنده تبدیل می‌کند. شما آلوده اما نسبت به ویروس مصون هستید و باید یاد بگیرید که زامبی درون خود را مهار کنید. برای آشنایی بیشتر با این عنوان پیشنهاد می‌کنیم «ساخت Dead Island 2 چگونه ۹ سال آشفته طول کشید؟» را مطالعه کنید.

Dead Island 2 به عنوان یک بازی اول شخصِ نقش‌آفرینی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در ۲۱ آپریل ۲۰۲۳ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) به بازار عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:آیا «The Last of Us» نگاه ما به زامبی‌ها را تغییر می‌دهد؟نگاهی به موجودات سرگردان قارچی هیولایی
آیا «The Last of Us» نگاه ما به زامبی‌ها را تغییر می‌دهد؟


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا