بازی

سقوط هریسون فورد و فیبی والر بریج از هواپیما در تیزر جدید ایندیانا جونز ۵ [تماشا کنید]

سقوط هریسون فورد و فیبی والر بریج از هواپیما در تیزر جدید ایندیانا جونز ۵ [تماشا کنید]

در جریان مسابقات سوپربول، لوکاس‌فیلم از تیزر جدید ایندیانا جونز ۵ که با نام Indiana Jones and the Dial of Destiny شناخته می‌شود رونمایی کرد. انتظار می‌رود این فیلم آخرین ماجراجویی هریسون فورد در نقش کاشف و باستان‌شناس محبوب را به تصویر بکشد.

جدیدترین قسمت Indiana Jones علاوه بر بازگشت ایندی (هریسون فورد) شاهد بازگشت نازی‌ها که آنتاگونیست‌های مکرر این فرنچایز محسوب می‌شوند خواهد بود. جدیدترین قسمت این مجموعه که در سال ۱۹۶۹ جریان دارد قرار است باری دیگر ایندی را با نازی‌ها روبه‌رو کند و به دنباله‌روی از کنایه‌های همیشگی لوکاس‌فیلم اشاراتی به مقامات نازی که در طول جنگ سرد به ناسا نفوذ کردند داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم چشمچران‌ها The Voyeurs – چشم در برابر چشمهیاهوی بسیار برای هیچ!
نقد فیلم چشمچران‌ها The Voyeurs – چشم در برابر چشم

در ادامه‌ی این تیزر جدید اما شاهد حضور وولر (مدس میکلسن) هستیم که به‌نظر می‌رسد کینه‌ای قدیمی با قهرمان اصلی این مجموعه دارد. با این حال ایندی به تنهایی نقش قهرمان را بازی نمی‌کند و دختر‌خوانده‌اش؛ هلنا شاو (فیبی والر بریج) قرار است در این مسیر او را همراهی کند. از طرفی می‌دانیم دیزنی پلاس در حال ساخت سریالی بر اساس ایندیانا جونز است که در حال حاضر احتمال می‌رود بریج به عنوان ستاره‌ی اصلی در آن نقش‌آفرینی کرده یا حداقل به عنوان یکی از شخصیت‌های مهم داستان در آن حضور داشته باشد.

سقوط هریسون فورد و فیبی والر بریج از هواپیما در تیزر جدید ایندیانا جونز ۵ [تماشا کنید] - lastech

فیلم ایندیانا جونز ۵ که تحت عنوان Indiana Jones and the Dial of Destiny شناخته می‌شود اولین فیلم این مجموعه است که توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی نمی‌شود. البته باید توجه داشت اسپیلبرگ در این عنوان نقش تهیه‌کننده را بر عهده گرفته است. جان ریس دیویس، بوید هالبروک، آنتونیو باندراس،‌ توبی جونز و توماس کرچمان از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند. راستی جیمز منگولد بر اساس فیلمنامه‌ای که توسط جِز باترورث و جان-هنری باترورث به رشته‌ی تحریر در آمده وظیفه‌ی کارگردانی این اثر را به دوش کشیده است.

فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny برای اکران در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ مصادف با ۹ تیر ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Deep Water – آب‌بندیِ سطحیجنایت‌های نجیبانه
نقد فیلم Deep Water – آب‌بندیِ سطحی


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا