رمز ارز

حضور شیبا در پی‌پال (PayPal) قطعی شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت پی‌پال (PayPal)، غول خدمات پرداخت جهان، در توییتر به درخواستی برای پذیرش شیبا اینو (SHIB) به عنوان یک روش پرداخت در پلتفرم خود پاسخ داده است.
طبق گزارش‌ها، این درخواست از سوی یکی از اعضای ارتش شیبا که گروهی از حامیان پرشور این میم کوین معروف است، مطرح شد. در 11 فوریه، کاربر AdRock_0x از پی‌پال پرسید که آیا SHIB را به عنوان یک روش پرداخت می پذیرد یا خیر. حساب پشتیبانی این غول پرداخت نیز در پاسخ به AdRock_0x توصیه کرد که مستقیماً از طریق پیام مستقیم با پی‌پال تماس بگیرد تا در مورد پذیرش این ارز دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت پرس‌وجو کند.
مشارکت پی‌پال در صنعت ارزهای دیجیتال به اکتبر 2020 برمی‌گردد. در آن زمان، این شرکت اعلام کرد که به کاربران امکان خرید، نگهداری و فروش ارزهای دیجیتال را در پلتفرم خود می‌دهد و با این کار، باعث صعودی شدن قیمت‌‌ها در بازار شد. این شرکت در ابتدا از چهار ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین پشتیبانی می‌کرد.
ژوئن گذشته، پی‌پال اعلام کرد که کاربرانش در ایالات متحده اکنون می توانند ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین را به کیف پول‌های خارجی منتقل کنند. پیش از آن، مشتریان آمریکایی آن نمی‌توانستند دارایی‌های رمزارزی خود را از این پلتفرم خارج کنند. طبق گفته پی‌پال، این ویژگی جدید پس از دریافت تعداد قابل‌توجهی از درخواست‌های کاربران اضافه شد. در ماه دسامبر، این غول مالی برای مشتریان واجد شرایط در لوکزامبورگ هم امکان خرید، فروش و نگهداری بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش را در حساب‌های پی‌پال خود فراهم کرد.
حال، باید منتظر ماند و دید که آیا پی‌پال میم کوین محبوب SHIB را هم به لیست ارزهای دیجیتال تحت پشتیبانی خود اضافه می‌کند یا خیر.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا