بازی

اطلاعات جدیدی از سیستم مبارزات بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شد

اطلاعات جدیدی از سیستم مبارزات بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شد

استیگ آسماسن (Stig Asmussen) ، کارگردان Star Wars Jedi: Survivor، به صحبت درباره ویژگی‌های جدید سیستم مبارزات بازی پرداخته است. 

آسماسن به تازگی با گیم اینفورمر مصاحبه‌ای داشته و اعلام کرد که مبارزات بازی Star Wars Jedi: Survivor نسبت به نسخه پیشین تکامل پیدا کرده و اکنون کل می‌تواند از پنج استایل و استنس مختلف استفاده کند. انتخاب در این زمینه به دشمنان شما بستگی دارد، شما خودتان باید آن‌ها را مطالعه و بهترین روش را برای شکست دادن آن‌ها انتخاب کنید. 

مطلب پیشنهادی:برنامه دیزنی برای زنده کردن فرنچایز جنگ ستارگان چیست؟باب ایگر باید مشکل «جنگ ستارگان» دیزنی را برطرف کند
برنامه دیزنی برای زنده کردن فرنچایز جنگ ستارگان چیست؟

دو استنس جدید شامل گزینه دو شمشیری و ترکیب بلستر و شمشیر نوری می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که کل کستیس در فاصله ۵ ساله بین دو بازی رشد کرده و قوی‌تر از قبل شده است. کل یک جدای معمولی نیست و برای شکست دادن دشمنان خود از روش‌ غیر متعارف استفاده می‌کند. 

استنس و سلاح دیگر کل یک شمشیر نوری شبیه به کایلو رن است که استفاده از آن به اعتماد به نفس بیشتری نیاز دارد. این شمشیر قوی‌تر و آهسته‌تر است و شما هنگام استفاده آن باید دقت بیشتری داشته باشید. در بازی Star Wars Jedi: Survivor امکان استفاده از گرپلینگ هوک و رام کردن موجودات و سوار شدن آن‌ها نیز وجود دارد. 

بازی Star Wars Jedi

در Star Wars Jedi: Survivor، بازیکنان به کَل کستیس و خدمه Stinger Mantis خواهند پیوست که از تعقیب بی امان امپراطوری برای شکار شوالیه‌های جدای باقی مانده در کهکشان، در حال فرار هستند. باید اشاره کنیم که ریسپاون روی دو پروژه دیگر از جنگ ستارگان نیز کار می‌کند که یکی عنوانی شوتر اول شخص و دیگری یک بازی استراتژیک است.

Star Wars Jedi: Survivor احتمالا در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:همه چیزهایی که باید در مورد سریال Obi-Wan Kenobi بدانیدبازگشت ایوان مک‌گرگور به دنیای جنگ ستارگان
همه چیزهایی که باید در مورد سریال Obi-Wan Kenobi بدانید


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا