رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از هاوینگ اخیر بیت کوین، توکن‌های بخش هوش مصنوعی جذابیت زیادی در بین معامله‌گران به دست آورده‌اند که با افزایش قیمت آنها در روزهای اخیر مشهود است.

با شتاب گرفتن بخش ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی، سرمایه‌گذاران در مورد نیروهای محرکه پشت این رالی گمانه‌زنی می‌کنند.

در این میان، گزارش اخیر شرکت کوین شیرز (CoinShares) بینش‌هایی را در مورد روندهای نوظهور در بازار کریپتو و صنعت ماینینگ ارائه می‌دهد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

به گزارش این شرکت، به دنبال تکمیل هاوینگ چهارم بیت کوین و کاهش پاداش استخراج بلاک، گروهی از ماینرها توجه خود را به بخش هوش مصنوعی معطوف کرده‌اند و از این طریق، به کسب درآمد می‌پردازند.

این گزارش به طور خاص بر پتانسیل درآمدهای بالاتر در مکان‌های امن و ارزان انرژی تاکید کرده است. بر این اساس، شرکت‌هایی مانند BitDigital، Hive و Hut ۸، به بررسی فرصت‌های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی روی آورده‌اند.

البته باید توجه داشت که پذیرش هوش مصنوعی هم چالش‌هایی را به همراه دارد، از جمله نیاز به زیرساخت‌های تخصصی و استعدادهای ماهر، که ممکن است مانع ورود شرکت‌های کوچک‌تر به این بخش شود. علی‌رغم این چالش‌ها، برخی از شرکت‌های ماینینگ به طور فعال به دنبال سرمایه‌گذاری در زمینه هوش مصنوعی هستند.

این موضوع باعث شده که توکن‌های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی نیز در کانون توجه معامله‌گران قرار بگیرند.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت نیر پروتکل (NEAR) در ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۱۰ درصد افزایش یافته و به ۶٫۸ دلار رسیده است. حجم معاملات این توکن نیز بیش از ۲۱ درصد رشد داشته است.

به طور همزمان، قیمت گراف (GRT) با بیش از ۶٫۵ درصد افزایش در بازه روزانه، به ۰٫۳ دلار رسیده و رندر هم با تجربه یک رشد روزانه ۲ درصدی، در حال حاضر در محدوده ۹٫۱۵ دلار معامله می‌شود.

حتما بخوانید :

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا