بازی

اولین تریلر فیلم The Flash مولتی ورس جنون دی سی را به نمایش می‌گذارد [تماشا کنید]

اولین تریلر فیلم The Flash مولتی ورس جنون دی سی را به نمایش می‌گذارد [تماشا کنید]

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار اولین تریلر فیلم The Flash منتشر شد. این عنوان که ازرا میلر به عنوان ستاره اصلی در آن نقش قهرمان (فلش) را ایفا می‌کند یکی از عناوین باقی مانده‌ی دنیای پیشین دی سی تا پیش از ورود جیمز گان و پیتر سفران به عنوان روسای جدید این استودیو به شمار می‌رود.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن بتمنبدنی فرا انسانی برای شخصیتی که قدرت فرا انسانی ندارد
۵ ویژگی خاص بدن بتمن

تریلر جدید فیلم فلش که در جریان مسابقات سوپربول پخش شد، ماجراجویی‌های جدید بری آلن را دنبال می‌کند. حال او در تلاش است تا به وسیله‌ی سرعت فوق‌العاده‌اش در زمان سفر کرده و جلوی کشته شدن مادرش را بگیرد. متاسفانه اما سفر در زمان بسیار خطرناک است و بری به طور ناخواسته اشتباهاتی را در تایم‌لاین به وجود می‌آورد که باعث می‌شود وارد بعد‌های دیگری شود و دوست و دشمن‌های تازه‌ای برای خود بتراشد.

داستان فیلم The Flash بر اساس کمیک‌های محبوب «فلش‌پوینت» نوشته شده و قرار است به طور کامل دنیای سینمایی دی سی را ریست کند. با این حال جیمز گان در صحبت‌های اخیرش به تحسین از این عنوان پرداخت و علاوه بر وعده‌ دادن تجربه‌ای فراموش‌نشدنی به بینندگان، تاکید داشت این فیلم همچنان یکی از آثار مهم دی سی به شمار می‌رود.

این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای که کریستینا هادسون نوشته، توسط Andrés Muschietti کارگردانی می‌شود. همچنین تیم بازیگری آن شامل مایکل کیتون (بتمن)، بن افلک (بتمن)، ساشا کال (سوپرگرل)، کرسی کلمونس، ماربیل وردو (مادر بری/فلش؛ نورا الن)، رون لیوینگستون (پدر بری/فلش؛ هنری الن) و بسیاری دیگر می‌شود.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ مصادف با ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ سریال ابرقهرمانی که کاملاً فراموش شده‌اندآثاری که حالا فقط خاطره‌ای دور دست محسوب می‌شوند
۱۰ سریال ابرقهرمانی که کاملاً فراموش شده‌اند


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا