رمز ارز

زنگ خطر برای استیبل کوین بایننس به صدا درآمد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشرشده، اداره خدمات مالی نیویورک (NYDFS) به شرکت بلاکچینی پکسوس تراست (Paxos Trust) دستور داده است تا انتشار استیبل‌کوین بایننس یواس‌دی (BUSD) با پشتوانه دلار را متوقف کند.
این دستور پس از آن صادر شد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده به پکسوس اطلاع داد که قصد دارد از این شرکت به دلیل نقض قوانین حمایت از سرمایه‌گذاران در رابطه با بایننس یواس‌دی شکایت کند. در این اطلاعیه، کمیسیون SEC ادعا کرده بود که استیبل کوین BUSD یک اوراق بهادار ثبت‌نشده است.
حال، گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که NYDFS از پکسوس خواسته تا تولید استیبل کوین BUSD خود را متوقف کند. در همین حال، بر اساس بیانیه بایننس، پکسوس به مدیریت بازخرید این محصول ادامه خواهد داد.
به گفته کارشناسان، وارد کردن چنین اتهاماتی علیه یک استیبل کوین می‌تواند چالش بزرگی برای صنعت کریپتو ایجاد کند؛ زیرا استیبل کوین‌ها برای کاربرانی که اولین گام‌های خود را به سمت ارزهای دیجیتال برمی‌دارند، یک محصول محبوب هستند.
جدیدترین اقدام نظارتی در مورد سومین استیبل کوین بزرگ بازار در پی بررسی‌های فزاینده پیرامون بازار کریپتو انجام می‌شود. هفته گذشته بود که کمیسیون SEC ادعا کرد خدمات استیکینگ صرافی کراکن قانون اوراق بهادار را نقض می‌کند و بر این اساس، این صرافی را مجبور کرد که سرویس استیکینگ خود را متوقف کند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا