رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت اتریوم (هفته چهارم بهمن)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نزدیک به یک ماه است که قیمت اتریوم در محدوده ثابتی بین 1680 و 1500 دلار تثبیت شده و با افزایش روند نزولی اخیر در بازار، قیمت ETH هم یک روند جانبی طولانی را تجربه می‌کند که نشان‌دهنده عدم تصمیم‌گیری در بین فعالان بازار است. البته در این دوره اصلاحی طولانی، وجود یک الگوی فنجان و دسته در نمودار اتریوم، قیمت این ارز دیجیتال را تحت کنترل خریداران نگه می‌دارد.
شکست مقاومت 1680 دلاری، قیمت اتریوم را از این رنج مداوم رها می‌کند و برای اینکه قیمت اتریوم صعودی بماند، خریداران باید از حمایت 1500 و 1400 دلاری دفاع کنند. در این میان، حجم معاملات روزانه اتریوم 7.662 میلیارد دلار است که نشان‌دهنده افزایش 65 درصدی آن است.

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت اتریوم (هفته چهارم بهمن)

پرایس اکشن اتریوم در سه ماه گذشته یک الگوی فنجان و دسته را تشکیل داده که پایداری قیمت را بالاتر از سطوح مقاومتی بازیابی‌شده، تایید می‌کند.
در میان نزول اخیر در بازار کریپتو، قیمت اتریوم از مقاومت 1680 دلاری برگشت و این آلتکوین 10 درصد سقوط کرد تا به حمایت محلی 1500 دلار برسد. در زمان انتشار این خبر، اتریوم همچنان بالای حمایت 1500 دلار قرار دارد.
علاوه بر این، تشکیل یک کندل inside day که یک علامت برگشت صعودی است، نشان‌دهنده احتمال بیشتر برگشت قیمت است. این برگشت صعودی ممکن است روند جانبی را طولانی کند، اما خریداران را برای به چالش کشیدن مقاومت 1680 دلاری آماده می‌کند.
در پاسخ به الگوی فوق، قیمت ETH در نهایت باید مقاومت خط گردن را بشکند تا سیگنالی برای از سرگیری روند صعودی باشد. رالی صعودی پس از شکست مقاومت می‌تواند قیمت را به اهداف 1788، 1900، 2000 و یا 2300 دلار برساند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا