رمز ارز

پیش‌بینی قیمت کاردانو در تلاطم بازار نزولی!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

افت اخیر کاردانو از سطح 0.63 دلار در بازه زمانی روزانه، آن را وارد یک کانال نزولی اصلاحی کرده است. سطح میانگین متحرک 50 روزه و مقاومت افقی نزدیک قیمت دست به دست هم دادند تا این سقوط را پیش ببرند. اگر کلی نگاه کنیم، باید بدانیم که احتمالاً در روزهای آینده بازار به نفع فروشندگان خواهد بود. مگر اینکه خریداران در سطح حمایتی نزدیک قیمت به کمک بیایند. اینگونه است که آدا می‌تواند قبل از یک صعود قوی شاهد افت موقت باشد. در زمان انتشار این خبر، کاردانو با قیمت 0.4522 دلار معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 1.51 درصد افزایش داشت.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

همین الان از صرافی پینگی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج هدیه بگیر!
دریافت جایزه
Cardano-eyes-lower-levels
نمودار روزانه آدا به تتر

به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌‌کریپتو، با کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی20 (EMA20)، این آلت کوین یک چرخش نزولی را تجربه کرد. کانال قیمتی از تلاش‌های صعودی اخیر برای بازیابی سطوح حمایت بحرانی جلوگیری کرده است.

علاوه بر این، با کاهش شکاف بین باندهای پایین و بالایی اندیکاتور بولینگر، پرایس اکشن این رمزارز اکنون وارد فاز فشردگی شده است. پس از یک فشار طولانی مدت، آلت کوین‌ها احتمالا شاهد یک مرحله حرکت رنج در روزهای آینده خواهد بود.

با بریک اوت از سطح قیمتی 0.4565 دلار به سوی پایین، فروشندگان می‌توانند به سطح پایین‌تر از 0.43 دلار نگاه کنند. در این حالت، اهداف بالقوه در منطقه 0.401 دلار قرار دارند. افزایش ناگهانی فشار خرید می‌تواند تمایلات نزولی را نادیده بگیرد.

Cardano-eyes-lower-levels
نمودار آدا به تتر

شاخص قدرت نسبی (RSI) در حین آزمایش مجدد حمایت، روی عدد 39 موضع نسبتاً نزولی گرفته است. شکست به سمت زیر این حمایت می‌تواند به فروشندگان در یافتن قیمت‌های پایین‌تر کمک کند.

علاوه بر این، اندیکاتور جریان پول (CMF) بالاتر از نقطه صفر بسته شده و سهولت در قدرت فروش را تایید کرد. با این حال، پرایس اکشن در این مدت، قله‌های پایین‌تری را نشان داد. بنابراین، هرگونه تغییر در CMF می‌تواند یک واگرایی نزولی را تایید کند.

با توجه به حرکت قیمت توسط فروشندگان به زیر سطح 0.45 دلار و شیب نزولی شاخص‌ها، آدا می‌تواند ریسک نزولی بیشتری را ببیند. با این وجود، معامله‌گران و یا سرمایه‌گذاران باید حرکت بیت کوین و اثرات آن بر بازار رمزارزها را زیر نظر داشته باشند تا حرکتی سودآور انجام دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا