بازی

برای دسترسی به محتوای اضافی ریمیک Resident Evil 4 باید بسته الحاقی آن را بخرید

برای دسترسی به محتوای اضافی ریمیک Resident Evil 4 باید بسته الحاقی آن را بخرید

ظاهرا ریمیک Resident Evil 4 برخی از اقلام کلکسیونی را در پشت Treasure Map Expansion که همراه با نسخه دیلاکس دیجیتال ارائه می‌شود، قفل کرده است.

ممکن است با توجه به موفقیت‌های اخیر کپکام این موضوع را به خاطر نداشته باشید، اما یکی از مواردی که این استودیو به‌خاطر آن شناخته می‌شد، اقدامات حقه‌بازانه با بسته‌های الحاقی بود. به طور مثال کاراکترهای DLC را با وجود اینکه روی دیسک بودند، قفل می‌کردند و به وضوح محتوا را حذف می‌کردند تا دوباره آن را به خریدار بفروشند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های اسلشر تاریخ سینما که شب ترسناکی برایتان رقم خواهند زدخون و خون‌ریزی در اوج خود
بهترین فیلم های اسلشر تاریخ سینما که شب ترسناکی برایتان رقم خواهند زد

مدت‌ها بود آن روی کپکام را ندیده‌ بودیم، اما به نظر می‌رسد با عرضه ریمیک Resident Evil 4 دوباره شاهدش خواهیم بود. آنطور که کاربر Vito در انجمن ResetEra مشاهده کرده، توضیحات Treasure Map Expansion در فروشگاه ایکس باکس بیان می‌کند خرید نسخه دیلاکس دیجیتال، گنجینه‌هایی را باز می‌کند که در حالت عادی قفل هستند.

در توضیحات این نسخه آمده است:

گنجینه‌های پنهانی که در انتظار شما هستند را کشف کنید! با این نقشه، گنج‌های اضافی در طول بازی گنجانده خواهند شد. برخی از این گنج‌ها را فقط با همین روش می‌توان به دست آورد.

Resident Evil 4

از بخش «در طول بازی گنجانده خواهند شد» می‌توان استنباط کرد که گنج‌ها به طور معمول در دنیای بازی وجود ندارند مگر اینکه بسته الحاقی را خریداری کرده باشید. بنابراین باید امیدوار بود بازیکنان به صندوقچه‌های گنج قفل شده که برای تعامل با آن‌ها نیاز به DLC دارند، برخورد نکنند.

اساساً به این معنی است کسانی که بسته الحاقی را خریدند به گنج بیشتری در بازی دسترسی خواهند داشت و شانس کسب درآمد بیشتری را دارند.

شاید به اندازه اقدامات سابق کپکام با بسته‌های الحاقی، شنیع نباشد، اما ناامید کننده است که این صندوق‌ها نه تنها پشت DLC قفل شده‌اند، بلکه به طور خاص پشت نسخه دیلاکس دیجیتال قفل شده‌اند و در دسترس قرار ندارند.

مطلب پیشنهادی:با پرفروش‌ ترین فیلم‌ های ترسناک تاریخ آشنا شویدآثار ترسناکی که در باکس آفیس داخلی خوش درخشیدند
با پرفروش‌ ترین فیلم‌ های ترسناک تاریخ آشنا شوید


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا