بازی

لباس کاراکتر Bloater در سریال The Last of Us بیش از ۴۰ کیلوگرم وزن داشته است

لباس کاراکتر Bloater در سریال The Last of Us بیش از ۴۰ کیلوگرم وزن داشته است

قسمت پنجم The Last of Us به طور حتم یکی از شوک‌آورترین و زیباترین قسمت‌های سریال تاکنون بود. از سرگذشت هنری و سم گرفته که قلب آدم را به درد آوردند تا کتلین که فقط و فقط به دنبال یک چیز بود. اما سازندگان برای اینکه همه‌چیز را چند درجه بهتر کنند، یکی از زامبی‌های مهم و وحشتناک بازی را به مخاطبان تلویزیونی نشان دادند.

بله، همانطور که پیش‌نمایش‌ها از قبل وعده داده بودند، قسمت پنجم برای اولین بار Bloater از بازی‌ها را به نمایش گذاشت. زمانی که صدها نفر در خیابان متروکه کانزاس سیتی برای بقا در برابر زامبی‌ها و کلیکرها می‌جنگیدند، این بلوتر بود که به طرز هولناکی بر میدان نبرد تسلط پیدا کرد.

با این حال، مهم نیست که تماشای این شخصیت از قاب تلویزیون یا مانیتور برای بینندگان چقدر سخت بوده، هیچکس به اندازه بازیگری که نقش Bloater را بازی می‌کرده، سختی نکشیده است. به تازگی مشخص شده او برای ایفای این نقش لباسی با وزن تقریباً ۴۰ کیلوگرم را به تن کرده بود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شدهنرنمایی‌های تحسین‌برانگیز فیلم‌نامه فاقد خلاقیت
نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شد

بدلکار بریتانیایی، آدام بسیل، افتخار بازی در نقش Bloater را به دست آورده است. او که ۱ متر و ۹۸ سانتی متر قد دارد، احتمالاً یکی از معدود افرادی بوده که می‌توانسته در چنین لباس سنگینی، ایفای نقش کند. علیرغم اینکه یک لباس ۴۰ کیلویی به تن داشته، او مجبور شد در صحنه بدود، با مبارزان بجنگد و از حملات آن‌ها جلوگیری کند.

The Last of Us

با نگاهی به لباس پشت صحنه، واضح است که تلاش زیادی از سوی دست‌اندرکاران سریال The Last of Us برای عدم نیاز به جلوه‌های ویژه انجام شده است. در مصاحبه‌ای با Variety، بری گوور، طراح اعضای مصنوعی، نحوه ساخت لباس را توضیح داد.

او را در یک محلول ژل‌مانند پوشاندیم که به همه قارچ‌های روی بدنش درخشندگی داده بود. تعداد زیادی خارهای کوچک و موهای سیخ‌دار به بدنش زده بودیم، مانند زائده‌های کوچکی که بیرون آمده بودند.

در حین فیلمبرداری، عوامل مجبور شدند صحنه را متوقف کنند تا دوباره لباس آدام بسیل را لجن‌مال کنند و مطمئن شوند که تمام جزئیات کاراکتر Bloater در دوربین ضبط شده باشد.

باید دید که سازندگان در قسمت‌های باقیمانده چطور می‌توانند ما را بهت‌زده کنند. قسمت ششم، بامداد دوشنبه هفته آینده پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوکبازگشت شکوهمندانه سریال جدید حسن فتحی
نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوک


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا