بازی

تاریخ عرضه Final Fantasy 16 رسما اعلام شد

تاریخ عرضه Final Fantasy 16 رسما اعلام شد

در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲، تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار Final Fantasy 16 به نمایش در آمد و مشخص شد این عنوان در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱ تیر ۱۴۰۲) روی پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده اسکوئر انیکس و فاینال فانتزی تریلر جدید بازی را تحت عنوان عنوان «انتقام»، مملو از اکشن، دسیسه و (البته) احضار هیولاهای غول‌پیکر را با خود به مراسم گیم اواردز آورد.

یوتیوب

Final Fantasy 16 در محیط قرون وسطایی Valisthea، در پس زمینه‌ای از کشورهای متخاصم و دسیسه‌های سیاسی می‌گذرد. برخلاف قسمت پانزدهم، این بازی یک ماجراجویی جهان باز با همراهان هوش مصنوعی نخواهد بود. این قسمت داستان دو برادر را دنبال می‌کند: کلایو روزفیلد، یک جنگجوی جوان که به «سپر اول روزاریا» معروف است و برادر کوچک‌ترش جاشوا که به «غالب ققنوس» معروف است.

تریلرهای قبلی نشان داده بودند که Final Fantasy 16 دارای معیارهای همیشگی سری مانند کریستال‌های قدرتمند غول‌پیکر، احضار (معروف به Eikons) و تعداد زیادی چوکوبو خواهد بود. این بازی دارای یک سیستم جنگی «مبتنی بر اکشن» در real-time است که به نظر می‌رسد از انواع سلاح‌ها و قدرت‌های جادویی استفاده خواهیم کرد و حتی نبردهای شبیه به کایجو را در قالب Eikons انجام خواهیم داد.

فاینال فانتزی ۱۶ در اسکوئر انیکس توسط تیم Creative Business Unit 3 در حال توسعه است. یوشیدا (با نام مستعار یوشی پی) که به خاطر کارش در بازی محبوب MMO Final Fantasy 14 شناخته می‌شود، به عنوان تهیه‌کننده در این بازی نیز فعالیت می‌کند.

اسکوئر انیکس تایید کرده که Final Fantasy 16 در ابتدا به عنوان یک بازی انحصاری پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد و به مدت شش ماه در اختیار این کنسول باقی خواهد ماند، اما هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه معنایی برای پلتفرم‌های رایانه شخصی و ایکس باکس در آینده دارد.


بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا