تکنولوژی

هواوی از پایان همکاری با لایکا خبر داد

شیائومی و لایکا از یک توافق برای همکاری بلندمدت و عرضه یک پرچمدار تا دو ماه دیگر خبر داد‌ه‌اند که ظاهرا همین موضوع باعث پایان همکاری هواوی با لایک شده است. این دو شرکت پس از سال‌ها همکاری، دیگر با یکدیگر کار نخواهد کرد.

در پی اعلام این همکاری میان شیائومی و لایکا، سخنگوی هواوی طی ایمیلی به Android Authority گفت: «ما می‌توانیم اعلام کنیم که همکاری میان دو شرکت در تاریخ 11 فروردین پایان یافته است.»

به عبارت دیگر سری P50 هواوی که اوایل امسال به شکل جهانی روانه بازار شد، آخرین سری از گوشی‌های هواوی با برند لایکا است. بدین ترتیب انتظار دیدن سری میت 50 با برند لایکا در ادامه سال را نداشته باشید.

آغاز همکاری لایکا با شیائومی

همکاری هواوی و لایکا

لازم به ذکر است با پایان همکاری هواوی و لایکا دوره‌ای برای هر دو برند به انتها خواهد رسید که در سال 2016 و با سری P9 و سپس خانواده میت 9 آغاز شده بود. این دو شرکت طی این سال‌ها روی مواردی چون ارتقای کیفی تصاویر، حالت‌های رنگی قابل انتخاب توسط کاربر، تصویربرداری پرتره و بسیاری موارد دیگر کار کردند.

همچنین همکاری دو شرکت با جهش هواوی در بازار و دریافت نقدهای مثبت برای دوربین گوشی‌هایش همزمان بود، امری که حتی ممنوعیت‌های معاملاتی وضع شده در سال 2019 توسط دولت آمریکا برای کمپانی هواوی هم نتوانست مانع استفاده این شرکت از دوربین‌های درجه یک در محصولاتش شود.

در پایان بد نیست به این مورد نیز اشاره کنیم که با رسمیت یافتن همکاری شیائومی و لایکا مشخص شده هر دو برند مشغول کار روی یک گوشی پرچمدار دوربین محور هستند که تا 2 ماه دیگر از راه خواهد رسید، برخی شایعات حاکی از آن هستند که گوشی مذکور شیائومی 12 اولترا است و برخی دیگر نیز می‌گویند این گوشی یک مدل کاملا جدید خواهد بود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا