رمز ارز

باز هم توییت ایلان ماسک و باز هم جهش قیمتی دوج کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اظهارات جدید ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و حامی دوج کوین (DOGE)، باعث شد که قیمت این میم کوین روز دوشنبه با یک جهش ناگهانی بیش از ۵ درصد افزایش پیدا کند.
طبق گزارش‌ها، این رشد قیمتی پس از آن صورت گرفت که ماسک اعلام کرد با روپرت مرداک (Rupert Murdoch)، رئیس فاکس نیوز، در بازی فوتبال سوپر بول در روز یکشنبه در مورد دوج کوین صحبت می‌کرد.
در بازی سوپر بول بین تیم‌های کانزاس سیتی چیفس و فیلادلفیا ایگلز، ماسک و مرداک کنار هم نشسته بودند. گفتگوی این دو با یکدیگر در این رویداد، در مورد اینکه آن‌ها درباره چه موضوعاتی صحبت می‌کردند، باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی شد.
ماسک که به‌خاطر تأثیرگذاری زیاد خود بر قیمت دوج کوین شناخته می‌شود، بار دیگر تأثیر خود بر این میم کوین را ثابت کرد. پس از اینکه ماسک در پاسخ به توییتی اعلام کرد که با مرداک در مورد دوج کوین صحبت می‌کرد، قیمت این رمزارز ناگهان بیش از ۵ درصد افزایش یافت.
ماسک همچنین در بازی سوپر بول تی‌شرت دوج کوین خود را پوشیده بود که نشان‌دهنده تعهد و حمایت او از این میم کوین است.
در زمان نگارش این خبر، دوج کوین در محدوده قیمتی ۰٫۰۸۴ دلار معامله می‌شود و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن، بیش از ۲۳۰ درصد افزایش یافته است.
اعضای جامعه دوج کوین مشتاقانه منتظر اضافه کردن این میم کوین به توییتر توسط ماسک هستند. اخیراً گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه، توییتر دریافت مجوزهای نظارتی در ایالات متحده و طراحی نرم افزار مورد نیاز برای سیستم پرداخت خود را آغاز کرده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا