رمز ارز

رمزارز نیر پروتکل، برنامه‌نویسان مبتدی را هم دعوت کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به دنبال عرضه کیت‌های توسعه نرم‌افزار، 20 میلیون توسعه‌دهنده جاوا اسکریپت اکنون توانایی نوشتن قراردادهای هوشمند بلاکچین و ساخت برنامه‌های کاربردی را بر روی پروتکل NEAR دارند. ایلیا پولوسوکین، بنیان‌گذار NEAR، در تاریخ 9 آگوست تأکید کرد که این حرکت، زمینه توسعه بلاکچین را به روی مخاطبان گسترده‌تری باز می‌کند.
به این ترتیب، پلتفرم NEAR اکنون می‌تواند توسط هر فردی، از دانش‌آموزانی یا دانشجوهایی که اولین تجربه خود در بلاکچین را دارند تا افرادی در بخش تجاری که به دنبال سرعت بخشیدن به پروژه‌های خود هستند، مورد استفاده قرار بگیرد. یک دانش‌آموز یا دانشجو می‌تواند بدون نیاز به یادگیری زبان‌های جدید یا مهارت‌های جدید، یک اپلیکیشن بسازد. همچنین استخدام نیرو برای کارآفرینان نیز آسان‌تر خواهد بود. آنها می‌توانند تیم‌هایی قوی‌تر و سریع‌تر بسازند و محصولات را سریع‌تر تحویل دهند.
بنابراین، ایده Near این است که یک سیستم بسیار توسعه‌یافته و قدرتمند بسازد که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد واقعاً هر چیزی را از برنامه‌های ساده تا برنامه‌های بسیار پیچیده بنویسند.
پروتکل NEAR یک پلتفرم برنامه غیرمتمرکز (dApp) و کاربرپسند است که در آوریل 2020 راه‌اندازی شد. توکن بومی آن NEAR در حال حاضر بیست و چهارمین دارایی بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار با 4.1 میلیارد دلار است. این ارز دیجیتال که در زمان انتشار این خبر در محدوده ۵٫۴ دلار معامله می‌شود، در ۲۴ ساعت گذشته ۲٫۷ درصد و در یک هفته اخیر بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا