تکنولوژی

اولین مانیتور 500 هرتزی دنیا با همکاری ایسوس و انویدیا معرفی شد

ایسوس با انویدیا همکاری کرده تا مانیتوری بسازد که از طریق فناوری G-SYNC سریع‌ترین نرخ نوسازی جهان را در اختیار دارد. این محصول با رفرش ریت 500 هرتزی با نام ROG Swift 500 Hz به بازار می‌آید و به درد بازیکنان ورزش‌های الکترونیکی می‌خورد.

مانیتور ایسوس ROG Swift اولین محصولی بود که فناوری 360 Hz G-SYNC را در اختیار بازیکنان ورزش‌های الکترونیکی قرار داد. حالا این شرکت در یک همکاری دیگر با انویدیا این نمایشگر را به‌روز کرده و نرخ نوسازی آن را به 500 هرتز رسانده است.

مانیتور جدید ایسوس پنل 24 اینچی TN دارد که حداکثر رزولوشن آن به 1080p می‌رسد. اصلی‌ترین ویژگی این محصول نرخ نوسازی است که روی محبوب‌ترین اندازه مانیتور در رشته‌های E-Sports ارائه شده است. ROG Swift 500 Hz با استفاده از کارت‌های گرافیک رده بالا هر ثانیه 500 بار اطلاعات خود را به‌روز می‌کند.

ایسوس ROG Swift 500 Hz

مانیتور ایسوس مخصوص بازی‌های رقابتی است

این مانیتور همچنین از حالت G-Sync Esports و فناوری Reflex Analyzer پشتیبانی می‌کند. ایسوس ظاهرا محصول خود را از صفر با در نظر گرفتن بازی‌های رقابتی ساخته و پنل TN کمک می‌کند تا این دستگاه حداکثر وضوح حرکتی را داشته باشد. فناوری Reflex Analyzer انویدیا هم به کاربر اجازه می‌دهد در زمان استفاده از موس انویدیا رفلکس و پردازشگرهای گرافیکی جی‌فورس تاخیر سرتاسری سیستم را اندازه بگیرد. البته در صورتی که خود بازی‌ها از این فناوری پشتیبانی کنند، مقدار تاخیر خیلی بیشتر پایین می‌آید.

مانیتور ROG Swift 500 Hz با سرعت بالا و پایین‌ترین نرخ پاسخ‌گویی می‌تواند بهترین گزینه برای انجام بازی‌های رقابتی از جمله CS:GO, Valorant, Overwatch و Rainbow Six Siege باشد. فعلا صحبتی درباره قیمت و تاریخ عرضه این دستگاه به میان نیامده اما انتظار می‌رود که در هفته‌ها و ماه‌های آینده اطلاعاتی بیشتری درباره این محصول منتشر شود.

این رونمایی بخشی از برنامه انویدیا برای نمایشگاه کامپیوتکس 2022 بود. این شرکت همچنین در این مراسم از راهکار جدید خود برای خنک کردن GPU با مایع خبر داد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا