بازی

Remedy Entertainment پس از Alan Wake 2 هر سال یک بازی جدید منتشر می‌کند

Remedy Entertainment پس از Alan Wake 2 هر سال یک بازی جدید منتشر می‌کند

پس از انتشار بازی Alan Wake 2 در سال ۲۰۲۳، استودیو Remedy Entertainment قصد دارد هر سال یک باز‌ی جدید را علاوه بر «محتوای رایگان و پولی اضافی» منتشر کند.

در گزارش مالی Remedy Entertainment برای سال ۲۰۲۲ که اخیرا منتشر شده بود، Tero Virtala، مدیرعامل این شرکت گفت که از امسال، آن‌ها قصد دارند هر سال یک بازی جدید منتشر کنند. همچنین علاوه بر بازی‌های جدید، عناوین منتشر شده نیز «محتوای رایگان و پولی جدیدی» دریافت خواهند کرد.

او در این گزارش نوشت:

نقشه راه ما برای میان مدت اکنون تعیین شده است و تمرکز کامل ما بر اجرای پروژه‌های موجود در خط تولید بازی‌های فعلی است. سرمایه‌گذاری در تیم‌های ما، موتور بازی Northlight و مجموعه ابزارهای آن، عملکردهای پشتیبانی و توسعه خارجی، عوامل مهمی برای رشد بعدی ما در طول سال‌های آینده هستند. ما در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک بازی جدید در سال از سال ۲۰۲۳ هستیم که با محتوای رایگان و پولی اضافی همراه است.

Alan Wake 2

در حال حاضر، گفته شده که رمدی در حال توسعه چندین پروژه است. از این بین، Alan Wake، اولین باز‌ی ترسناک بقای این استودیو، اولین عنوانی خواهد بود که منتشر می‌شود و قرار است در سال جاری عرضه شود. همچنین این استودیو اخیرا تایید کرده بود که این عنوان هم‌اکنون از ابتدا تا انتها قابل باز‌ی کردن است.

علاوه بر این بازی، Remedy Entertainment همچنین در حال کار روی یک باز‌ی شوتر چند نفره رایگان با نام رمز Vanguard و همچنین یک اسپین آف مستقل چند نفره از Control است. دنباله تک نفره Control نیز در دست ساخت قرار دارد و بازسازی بازی‌های Max Payne 1 و ۲ نیز در دست ساخت است.


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا