رمز ارز

اتحاد شیبا و خالق اتریوم برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، خالق و بنیانگذار اتریوم، حسن نیت خود را به توسعه‌دهنده اصلی شیبا، شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) نشان داد. این امر پس از اهدای 99 اتریوم (ETH) به ارزش 150287 دلار به کیف پول رسمی موسسه ahbap در حمایت از قربانیان زلزله ویرانگر ترکیه صورت گرفت. یکی از اعضای فعال جامعه شیبا اینو ترکیه متوجه این موضوع شد و آن را با انجمن به اشتراک گذاشت.
طبق گزارش‌ها، این اقدام سخاوتمندانه بوترین مدت کوتاهی پس از آن رخ داد که شیتوشی کوساما، آدرس‌هایی از کیف پول ahbap را در توییتر، به عنوان دریافت‌کننده قانونی و قابل‌اعتماد کمک‌های مالی برای حمایت از مردم ترکیه، توییت کرد. در روزهای گذشته، شیتوشی کوساما در توییتی نوشته بود: «این یک روش مناسب و قانونی برای کمک به ترکیه است.»
شایان ذکر است که ویتالیک بوترین ارتباط دیرینه‌ای با شیبا اینو دارد. در سال 2021، خالق ناشناس شیبا، ریوشی، 50 درصد از عرضه شیبا اینو را به ویتالیک هدیه داد. ویتالیک زمانی در رابطه با شیبا خبرساز شد که 40 درصد از عرضه شیبا اینو را با ارسال آن به «کیف پول مرده» از بین برد. او بعداً یک میلیارد دلار SHIB را هم به صندوق خیریه در هند که توسط Sandeep Nailwal، بنیانگذار Polygon اداره می‌شود، اهدا کرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا