رمز ارز

انباشت سنگین بیت کوین توسط نهنگ‌ها! در بازار چه می‌گذرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با گذشت یک ماه از جو صعودی در ژانویه 2023، بازار کریپتو در حال حاضر با موانعی مواجه شده که ممکن است برای مدتی طولانی ادامه داشته باشد. ترس و عدم اطمینان ناشی از بررسی دقیق سرویس‌های استیکینگ رمزارز توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، منجر به کاهش قابل‌توجه قیمت‌ها در چند روز اخیر شد. این احساس ترس با هشدار برایان آرمسترانگ، مدیرعامل Coinbase در مورد برنامه‌های SEC برای ممنوع کردن استیکینگ شروع شد. در نهایت، صرافی کراکن که متهم به ارائه اوراق بهادار ثبت‌نشده شده بود، این موضوع را با یک جریمه 30 میلیون دلاری حل کرد.
در همین حال، کاهش قیمت BTC منجر به انباشت سنگین توسط نهنگ‌ها شد که نشانه واضحی از احساسات صعودی در کوتاه مدت است. در واقع، خرید نهنگ‌های بیت‌کوین، به بالاترین سطح خود در سه ماه اخیر رسیده است. پیش‌تر در نوامبر 2022، فروپاشی صرافی FTX منجر به فروش انبوه معامله‌گران خرد و انباشت سنگین نهنگ‌های BTC شده بود.
خرید بیت کوین در کف قیمت: حتی با وجود کاهش قیمت‌ها در چند روز گذشته، به نظر می‌رسد که معامله‌گران روی افزودن بیت‌کوین به کیف پول‌های خود متمرکز شده‌اند. طبق گزارش‌ها، تعداد معامله‌گرانی که در حال خرید بیت کوین هستند، از تعداد معامله‌گران فروشنده بیشتر است. بر اساس داده‌های موجود، 62.15 درصد از کل حساب‌های بایننس، موقیعت معاملاتی خرید دارند. این موضوع، اعتماد معامله‌گران به صعود بیت کوین را نشان می‌دهد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا