بازی

گیمزکام ۲۰۲۲: نمایش جدیدی از بازی Hogwarts Legacy پخش شد

گیمزکام ۲۰۲۲: نمایش جدیدی از بازی Hogwarts Legacy پخش شد

در ادامه رویداد گیمزکام ۲۰۲۲، همانطور که از قبل هم اعلام شده بود، شاهد نمایش جدیدی از بازی Hogwarts Legacy و همچنین محتویات نسخه Deluxe بازی بودیم.

همانطور که هفته گذشته گفته شده بود، امشب در افتتاحیه رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ ویدیو جدیدی از بازی Hogwarts Legacy به نمایش درآمد که بخش‌های جدیدی از بازی را نشان می‌دهد. در این تریلر شاهد شخصیت اصلی بازی هستیم که نفرین نابخشودنی Crucio را اجرا می‌کند.

هرچند نمایش‌های قبلی بازی کاملا راضی‌کننده به‌نظر می‌رسیدند، اما همانطور که برخی کاربران توییتر اشاره می‌کنند، جزئیات و طراحی این تریلر جدید (اسکلت‌ها) کمی نگران‌کننده به‌نظر می‌رسد.

همچنین نسخه دیجیتال Deluxe بازی همراه با بسته‌ای به نام Dark Arts ارائه خواهد شد که شامل لوازم آرایشی و گزینه‌هایی برای شخصی‌سازی شخصیت شما می‌شود. علاوه بر این، کاربرانی که این نسخه را پیش‌خرید کرده باشند، ۷۲ ساعت زودتر به بازی دسترسی پیدا خواهند کرد.

برادران وارنر و استودیو توسعه‌دهنده Portkey Games اخیرا اعلام کرده بودند که بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

دیکاردو، مرجع پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و تورنومنت‌های بتل رویال ایران!

وبسایت دیکاردو اولین و بزرگترین وبسایت تو حوزه گیمینگ تو ایرانه که می‌تونید تمام نیازهای گیمینگ خودتون رو تو دیکاردو تامین کنید. از پرداخت‌های درون برنامه‌ای مثل (خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید جم فری فایر، کلش آف کلنز و کلش رویال و …) گرفته تا خرید هر گیفت کارتی که دلت بخواد با کمترین قیمت‌های بازار و تحویل آنی کدها، همچنین خرید بازی استیم و خرید اکانت‌های قانونی پلی استیشن و…
دیکاردو روزانه کلی تورنومنت بتل رویال برگزار می‌کنه و کلی جایزه های خفن می‌ده. کلی باندل نایاب هم داره که هیچ جا پیدا نمی‌شه.
اگه هر روز هم تخفیف بخوای ما داریم و میتونی همین الان دیکاردو رو فالو کنی.
پس حتما به پیج اینستاگرام و وبسایتمون سر بزنید!
https://dicardo.com/


دث استرندینگ روی ایکس باکس گیم پس و پیش فروش رایگان فیفا 23 | ویجی‌لاگ پلاس

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا