بازی

کارگردان‌های ریمیک بازی Resident Evil 4 در ابتدا علاقه به این پروژه نداشتند

کارگردان‌های ریمیک بازی Resident Evil 4 در ابتدا علاقه به این پروژه نداشتند

کازونوری کادوی (Kazunori Kadoi) و یاسوهیرو آمپو (Yasuhiro Ampo) دو کارگردان‌ ریمیک بازی رزیدنت اویل ۴ (Resident Evil 4) هستند که در ابتدا علاقه‌ای به این پروژه نداشتند.

با توجه به موفقیت‌های ریمیک دو بازی Resident Evil 2 و Resident Evil 3، خبر ساخت بازسازی نسخه چهارم چندان برای طرفداران تعجب برانگیز نبود. از طرف دیگر خیلی‌ها Resident Evil 4 را یک شاهکار و بهترین نسخه از این سری بازی می‌دانند و به همین خاطر تصمیم برای بازسازی آن بسیار سخت بود. 

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

کادوی و آمپو به تازگی با گیم اینفورمر مصاحبه‌ای داشتند و به این نکته اشاره کردند که Resident Evil 4 یک شاهکار است. دقیقا به همین خاطر تصمیم برای بازسازی آن بسیار سخت بود و علاقه چندانی به انجام آن نداشتند. این دو می‌دانند که با یک اشتباه کوچک می‌توانند تمامی طرفداران این نسخه را ناراحت و عصبانی کنند. 

بازی Resident Evil 4

بازی رزیدنت اویل ۴ در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه شد و نه تنها از دید بسیاری بهترین نسخه از این سری محسوب می‌شود، بلکه یکی از بهترین بازی‌های تاریخ صنعت ویدئویی گیم است. کپکام برای این ریمیک دوباره از موتور RE Engine استفاده می‌کند که همواره عملکردی فوق‌العاده‌ای در پرفورمنس از خود نشان داده است.

بازسازی Resident Evil 4 در روز ۲۴ مارس ۲۰۲۳ مصادف با ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای پی‌سی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و شاید ایکس باکس وان به بازار عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا