بازی

کارگردان سابق بازی Assassin’s Creed از یوبیسافت جدا شد

کارگردان سابق بازی Assassin’s Creed از یوبیسافت جدا شد

کمپانی یوبیسافت اوضاع چندان خوبی ندارد، در ماه‌های اخیر خیلی از اعضای بااستعداد خود را از دست داده و اکنون نوبت به کارگردان سابق بازی Assassin’s Creed رسیده است.

بازی‌سازها و طراحان ارشد در صنعت ویدئو گیم بسیار نادر هستند و دستمزد قابل توجهی نیز دریافت می‌کنند. تعداد زیادی از اعضای ارشد و باسابقه یوبیسافت این شرکت را ترک کرده‌اند و اکنون نوبت به ژان گسدون (Jean Guesdon) رسیده است. کارگردان خلاق بازی Assassin’s Creed: Origins پس از ۱۷ سال از یوبیسافت جدا شده است.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید

گسدون در گذشته کارگردان خلاق Assassin’s Creed IV: Black Flag و طراح Assassin’s Creed 2 بود. صفحه لینکدین ژان گسدون نشان می‌دهد که از سال ۲۰۱۸ روی یک بازی جدید و معرفی نشده کار می‌کرد. جدایی گسدون خبر خوبی برای این پروژه محسوب نمی‌شود و این احتمال وجود دارد که یوبیسافت آن را کنسل کرده باشد.

بازی Assassin's Creed

این شرکت در حال حاضر روی چندین نسخه جدید از اساسینز کرید کار می‌کند. بازی Assassin’s Creed Mirage در آینده نزدیک به بازار عرضه می‌شود و در عراق جریان دارد. Codename RED به ژاپن فئودالی و Codename HEXE به اواخر دوران امپراتوری روم مقدس ربط دارند، Invictus نیز یک بازی چندنفره رایگان است.

هنوز مقصد بعدی ژان گسدون مشخص نشده و این احتمال وجود دارد که او استودیو مستقل خودش را تاسیس کند. شاید کمپانی‌های دیگر نیز از این فرصت استفاده و یک بازی‌سازی باسابقه را به تیم خود اضافه کنند. 

مطلب پیشنهادی:اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]اساسین‌ها در دنیاهای موازی
اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]


ماجراجویی‌های هری پاتر توی دنیای ویدئو گیم

هری پاتر در دنیای گیم
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا