بازی

فروش ۷.۶ میلیون دلاری فیلم Black Adam در پیش نمایش پنج‌شنبه

فروش ۷.۶ میلیون دلاری فیلم Black Adam در پیش نمایش پنج‌شنبه

فیلم Black Adam محصول DC Films و کمپانی برادران وارنر در پیش نمایش پنج‌شنبه موفق شد به فروش ۷.۶ میلیون دلاری در باکس آفیس داخلی برسد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنیدطبیعت کشنده سیاره ما
۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنید

این آمار برای ستاره فیلم یعنی دواین جانسون در مقایسه با آثار قبلی این هنرمند، مثل Fast & Furious 6 با ۷.۵ میلیون دلار، Fast & Furious Presents: Hobbs and Shaw با ۵.۸ میلیون دلار و Jumanji: The Next Level با ۴.۷ میلیون دلار، موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود.

بلک آدام در پنج‌شنبه گذشته در ۳۵۰۰ سینمای مختلف پخش شد و در روز جمعه نیز این تعداد به ۴۴۰۰ سالن رسید. انتظار می‌رود این فیلم حدود ۶۰ میلیون دلار در هفته آغازین خود درآمد کسب کند که رقمی کمتر از ۶۵ الی ۷۰ میلیون دلاری است که تحلیلگران بر اساس نقدهای فیلم پیش‌بینی کرده بودند.

Black Adam

برای مقایسه، دو فیلم کمپانی مارول در سالی که گذشت دو برابر رقم یاد شده کسب کردند. فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در هفته نخست ۱۸۷ میلیون دلار کسب کرد و به فروش جهانی ۹۵۵ میلیون دلار دست یافت و Thor: Love and Thunder هم ۱۴۳ میلیون دلار به دست آورد درحالی که فروش جهانی آن به ۷۶۰ میلیون دلار رسید. حتی The Batman از کمپانی برادران وارنر هم در سه روز نخست به فروش ۱۳۴ میلیون دلاری رسید، گرچه این فیلم نقدهای بهتری را کسب کرده بود.

  • نمرات فیلم Black Adam منتشر شد – خیلی امیدوار نباشیم

در بسیاری از نقدهای Black Adam به این نکته اشاره شده که شاید بلک آدام بهترین قهرمان و برگ برنده‌ای که دنیای توسعه یافته دی‌سی به آن نیاز دارد نباشد، اما تغییرات مثبتی را برای حرکت رو به جلو در این بخش به ارمغان می‌آورد. جدا از مقوله نقدها، ظاهراً این فیلم نقش بزرگی را در نقشه ۱۰ ساله دنیای توسعه یافته دی‌سی نیز ایفا می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنندنگاهی به ژانری که الهام‌بخش یک قرن سینما بوده است
۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنند


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا