رمز ارز

۳ آلت کوین برتر برای خرید قبل از شروع چرخه صعودی بعدی!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال پس از رالی صعودی قابل‌توجه خود در ماه ژانویه، اکنون شاهد کاهش فعالیت خرید و افت نسبی قیمت‌ها است. با این حال، این دوره تثبیت می‌تواند روند صعودی را احیا کرده و فرصت‌هایی را برای سرمایه‌گذاری در بازار فراهم کند. در این خبر، به معرفی برخی از برترین ارزهای دیجیتال که پتانسیل رشد قابل‎توجهی در سال ۲۰۲۳ دارند، می‌پردازیم.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

۱. ریپل (XRP)

۳ آلت کوین برتر برای خرید قبل از شروع چرخه صعودی بعدی!
نمودار کندل یک روزه قیمت ریپل.

به گزارش سایت کوین گیپ، در نمودار قیمت ارز دیجیتال XRP و در تایم فریم روزانه، شکل‌گیری یک الگوی پرچم مشاهده می‌شود. بنابراین، اصلاح مداوم قیمت این رمزارز می‌تواند بخشی از الگوی مذکور باشد که هدف آن، بازیابی مومنتوم صعودی است.

این اصلاح جزئی توسط دو خط روند موازی به سمت پایین هدایت می‌شود که در سه هفته گذشته، قیمت ریپل را ۱۱٫۴۵ درصد کاهش داده است. در زمان نگارش این خبر، XRP در محدوده قیمتی ۰٫۳۸ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۰٫۲۵ درصد رشد دارد.

تحت تأثیر الگوی پرچم، احتمال زیادی برای بریک آوت صعودی قیمت XRP وجود دارد. به گفته تحلیلگران، بسته شدن کندل روزانه بالاتر از خط روند بالایی الگو، می‌تواند فشار خرید را تسریع کرده و به از سرگیری روند بهبود قبلی کمک کند.

بنابراین، در یک سناریوی صعودی ایده‌آل، رالیِ بعد از این بریک آوت می‌تواند قیمت XRP را به مرز ۰٫۵ دلار برساند.

۲. چین لینک (LINK)

۳ آلت کوین برتر برای خرید قبل از شروع چرخه صعودی بعدی!
نمودار کندل یک روزه قیمت چین لینک.

قیمت چین لینک در حال حاضر در یک الگوی کانال صعودی در حال افزایش است. اگرچه این الگو در کوتاه‌مدت دارای یک روند صعودی ثابت است، اما با شکست خط روند حمایتی، قیمت برای یک سقوط شدید آماده می‌شود.

در زمان نگارش این خبر، LINK در محدوده قیمتی ۶٫۹۵ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته، ۱٫۳ درصد رشد دارد. یک شکست نزولی به زیر خط روند حمایتی این الگو می‌تواند باعث اصلاح جزئی قیمت چین لینک شود که در صورت فروش پایدار، این ارز دیجیتال ممکن است با یک افت ۲۲ درصدی به محدوده انباشت ۵٫۵ دلاری سقوط کند.

لازم به ذکر است که این سطح حمایتی در ۹ ماه گذشته از قیمت LINK پشتیبانی کرده است و می‌تواند فرصتی برای معامله‌گران باشد. سپس، با توجه به رالی در حال انجام در دامنه محدوده (range-bound)، قیمت LINK می‌تواند سقف ۹٫۴ دلاری این محدوده را دوباره آزمایش کند.

۳. کازماس (ATOM)

۳ آلت کوین برتر برای خرید قبل از شروع چرخه صعودی بعدی!
نمودار کندل یک روزه قیمت کازماس.

در سه ماه گذشته، قیمت ارز دیجیتال کازماس در تایم فریم روزانه در حال تشکیل یک الگوی فنجان و دسته بوده است. بنابراین، اصلاحات مداوم قیمت این رمزارز را می‌توان بخشی از ساختار این الگو و تشکیل قسمت دسته آن دانست که قیمت را برای یک حرکت صعودی دیگر آماده می‌کند.

در زمان نگارش این خبر، کازماس با یک رشد ۲٫۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده قیمتی ۱۳٫۶ دلار معامله می‌شود، اما ممکن است حمایت ۱۳ یا ۱۱٫۲ دلاری را دوباره آزمایش کند. این عقب‌نشینی می‌‌تواند روند صعودی را تثبیت کرده و خریداران بیشتری را وارد بازار کند.

در یک سناریوی صعودی مطلوب، قیمت کازماس می‌تواند تا ۲۲٫۶ دلار افزایش یابد. در مقابل، بریک داون به زیر ۱۱٫۲ دلار ممکن است این سناریوی صعودی را خنثی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا