بازی

جزئیاتی از ۸ مدل دشمن بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شد

جزئیاتی از ۸ مدل دشمن بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شد

IGN First در ادامه پوشش خود از بازی Star Wars Jedi: Survivor، با مدیر طراحی، جیسون دی هراس و مدیر تولید، کاسومی شیشیدو از استودیو ریسپاون صحبت کرد تا در مورد دشمنان بازی اطلاعات کسب کند.

کل کستیس چند ترفند جدید در قسمت دوم به کار خواهد برد، اما در طول سفر با تهدیدات بیشتری نیز مواجه می‌شود. از همان ابتدا، شما باید انتظار رویارویی‌های زیادی با Droids Separatist را داشته باشید.

B1 Battle Droids به عنوان دشمنان «علوفه» در Kobh عمل می‌کنند و در گروه‌های نسبتاً بزرگی حمله می‌کنند. مانند فیلم‌ها، شوخی‌های آن‌ها خنده‌دار خواهد بود و باید به تنهایی سرگرم‌کننده باشند. B2 Droid‌ها حکم مشت‌زن‌ها را دارند و در هنگام حمله با مواد انفجاری و موشک‌انداز ضربات بیشتری وارد می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید
با بهترین شخصیت‌های منفور فیلم‌های علمی تخیلی آشنا شوید

BX Droids چابک‌تر هستند و از فاصله نزدیک با استفاده از Vibro Swords مبارزه می‌کنند، در حالی که Droideka، به اصطلاح «درویدهای ویرانگر» دارای سپرهای حباب‌دار و مواد انفجاری سنگین هستند. گارد IG-100 Magna یک دشمن «ارشد ممتاز» در نظر گرفته می‌شود که محافظ ژنرال گریووس است و می‌تواند پا به پای یک جدای مبارزه کند.

DT Sentry Droid یکی دیگر از دشمن‌های خشن بازی است که از سریال انیمیشنی Star Wars Rebels الهام گرفته شده‌اند. انواع مختلفی از این دشمن با چوب بلند، موشک، چکش و بلستر وجود دارد.

آن‌ها بسیار کُشنده هستند و شیشیدو می‌گوید که اولین برخورد با دی‌تی‌ سنتری باید یک لحظه «اوه، sh*t» برای بازیکنان باشد، در حالی که دی‌ هراس تایید کرد که حتی با از دست دادن یک عضو، همچنان به حملات خود ادامه می‌دهند.

دشمن KX Security Droid Enforcer از بازی قبلی، Fallen Order بازمی‌گردد، اما این بار بیشتر با باتوم بیهوش‌کننده به شما حمله خواهد کرد. در نهایت، در سمت دشمنان انسانی، Shield Tropper وجود دارد، یک سرباز پیشاهنگ با کمی تجهیزات تدافعی اضافه که باید با Force سپر آن‌ها را جدا کنید.

آرت‌ورک تمامی دشمنان اشاره شده در گالری بالا قابل مشاهده است و این‌ها تنها نمونه کوچکی از انواع دشمنان بازی هستند که به مقابله با کل کستیس می‌روند. بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبشهت ۱۴۰۲) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:برنامه دیزنی برای زنده کردن فرنچایز جنگ ستارگان چیست؟باب ایگر باید مشکل «جنگ ستارگان» دیزنی را برطرف کند
برنامه دیزنی برای زنده کردن فرنچایز جنگ ستارگان چیست؟


چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ 

EA Sports در حال امضای یک قرارداد ۵۰۰ میلیون پوندی با لیگ برتر انگلیس است - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا