رمز ارز

پرداخت با بیبی دوج در پلتفرم‌های اجتماعی محبوب!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کاربران اکنون می‌توانند میم کوین محبوب بیبی دوج (BabyDoge) را در توییتر، ردیت، دیسکورد، توییچ و گیت‌هاب، ارسال و دریافت کنند. طبق گزارش‌ها، PIP، یک شرکت پرداخت رمزارزی، بیبی دوج را در محصولات و خدمات خود ادغام کرده است.
به گزارش رمزارز نیوز، این ادغام به کاربران اجازه می‌دهد تا با دارایی‌های دیجیتال در پلتفرم‌های اجتماعی محبوب از جمله توییتر، ردیت و دیسکورد، تعامل داشته باشند. با اعلام این خبر، PIP گفت که کاربران می‌توانند بیبی دوج را از طریق افزونه Social Pay در پلتفرم‌های اجتماعی ارسال و دریافت کنند. این افزونه، بین وب‌ سنتی (Web2) و وب غیرمتمرکز (Web3) پلی را ایجاد کرده و به کاربران اجازه می‌دهد که دارایی‌های رمزارزی خود را در هر رسانه اجتماعی پشتیبانی‌شده، منتقل کنند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

با استفاده از بیبی دوج در این پلتفرم، کاربران PIP می‌توانند برچسب‌های منحصربه‌فردی برای ارتباط با حساب‌های توییتر، دیسکورد و ردیت خود ایجاد کرده و به طور یکپارچه BabyDogeهای خود را ارسال و دریافت کنند.
علاوه بر این میم کوین، شرکت PIP اعلام کرده که از سایر ارزهای دیجیتال ساخته شده بر روی پروتکل‌های بلاکچینی اتریوم، BNB Chain و سولانا نیز پشتیبانی می‌کند.
البته PIP تنها شرکت پرداختی نیست که پشتیبانی از بیبی دوج را اضافه کرده است. طبق گزارش‌ها، درگاه پرداخت رمزارزی NOWpayments نیز به کاربران امکان پرداخت با این میم کوین محبوب را می‌دهد.

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا