بازی

پروژه بعدی استودیو مونترال برادران وارنر یک بازی تک‌نفره از دنیای DC خواهد بود

پروژه بعدی استودیو مونترال برادران وارنر یک بازی تک‌نفره از دنیای DC خواهد بود

متاسفانه باید گفت بازی Gotham Knights آن موفقیتی که استودیو مونترال برادران وارنر انتظار داشت را کسب نکرد. بازاریابی اولیه بسیاری از طرفداران بازی‌های Arkham را جذب کرد، زیرا ظاهر و حس و حالی مشابه با آن داشت.

با این حال، هر چه به روز عرضه نزدیک‌تر شدیم، به نظر می‌رسید علاقه کمتری نسبت به آن وجود دارد. دقیقاً مانند آنچه سازندگان در مورد بتمن در بازی قول داده بودند، شوالیه‌های گاتهام نیز تلف شد و مُرده باقی ماند. با این حال، تیم ساخت در حال حاضر خود را برای عنوان بعدی آماده می‌کنند و به نظر می‌رسد همان چیزی است که طرفداران از آن استقبال می‌کنند.

آنطور که Twisted Voxel متوجه شده، استودیو مونترال برادران وارنر یک آگهی شغلی جدید منتشر کرده که نشان می‌دهد پروژه بعدی آن‌ها یک بازی تک‌نفره در دنیای دی‌سی خواهد بود. این آگهی به دنبال یک برنامه‌نویس ارشد گیم‌پلی است که «مسئول گسترش دنیای DC Comics به فضای تعاملی خواهد بود».

مطلب پیشنهادی:۵۰ شخصیت برتر دی‌سیاز قهرمانان تا ویلن‌ها
۵۰ شخصیت برتر دی‌سی

با توجه به شرح شغل، فرد مورد نظر «مدیریت گروهی از برنامه‌نویسان برای توسعه، نگهداری و بهینه‌سازی سیستم‌ها و ابزارهای کراس-پلتفرمی را بر عهده می‌گیرد که شامل گیم‌پلی، گرافیک، انیمیشن، فیزیک، شبکه و سایر سیستم‌های اصلی می‌شود. مسئولیت تعیین اولویت‌های کاری، توسعه برنامه‌ها و کمک به تولید در برنامه‌ریزی و تعیین وظایف اعضای تیم بر عهده این فرد خواهد بود».

اگر برادران وارنر از استراتژی بازاریابی خود برای Gotham Knights درس عبرت گرفته باشد، احتمالاً تا مدت‌ها چیزی در مورد این بازی نخواهیم شنید. مشخص نیست که آیا این عنوان در برنامه جدید جیمز گان و پیتر سفران از دنیای متصل به دی‌سی قرار می‌گیرد یا خیر. دنیایی که گفته شده شخصیت‌های سینمایی و همتایان بازی‌های ویدیویی، همان بازیگران را خواهند داشت. گان این خبر را همراه با افشای تعدادی از پروژه‌های جدید دی‌سی اعلام کرد.

برادران وارنر

با این حال، همه از استراتژی «بازیگر یکسان» راضی نبودند. به عنوان مثال، دل واکر، طراح سابق بتمن آرکام، قسم خورده «دیگر هرگز روی عنوانی از دی‌سی کار نکند» اگر این برنامه عملی شود.

او اظهار داشت که بازیگران هالیوودی نمی‌توانند از تارا استرانگ در صداپیشگی هارلی کویین پیشی بگیرند و نمی‌توانند مانند صداپیشه‌های واقعی ۶۰۰ تا ۷۰۰ خط در هر جلسه ضبط کنند. ناگفته نماند که بودجه هنگفتی برای چنین کاری نیاز است. باید منتظر آینده ماند و دید در نهایت چه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی اعضای جاستیس گیلد – جاستیس لیگ با جنسیت‌های معکوسجاستیس لیگی از زمین ۱۱
معرفی اعضای جاستیس گیلد – جاستیس لیگ با جنسیت‌های معکوس


چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ 

EA Sports در حال امضای یک قرارداد ۵۰۰ میلیون پوندی با لیگ برتر انگلیس است - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا