بازی

استودیو سازنده Yakuza هفته آینده از بازی بعدی خود رونمایی می‌کند

استودیو سازنده Yakuza هفته آینده از بازی بعدی خود رونمایی می‌کند

همانطور که می‌دانید استودیو Ryu Ga Gotoku، سازنده سری یاکوزا (Yakuza)، روی دو بازی جدید کار می‌کند و قصد دارد هفته آینده با یک لایو استریم یکی از آن‌ها را معرفی کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Sonic Colors Ultimate – چه کردی با خودت خارپشت آبی؟سونیک ۳۰ ساله می‌شود
بررسی بازی Sonic Colors Ultimate – چه کردی با خودت خارپشت آبی؟

سازنده سری بازی یاکوزا در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) یک لایو استریم برگزار کرده و پروژه جدید خود را به طرفداران معرفی می‌کند. در این لایو استریم ماسایوشی یوکویاما (Masayoshi Yokoyama)، مدیر و تهیه کننده اجرایی استودیو، و ماسایا سانتو (Masaya Santou)، مدیر تولید Ryu Ga Gotoku، حضور خواهند داشت.

سوال اصلی این است که هفته آینده از چه عنوانی رونمایی خواهد شد؟ توسعه دنباله Yakuza: Like A Dragon از قبل تایید شده ولی استودیو یک ای‌پی جدید نیز در دست ساخت دارد. حدود یک ماه پیش نیز اولین تصاویر از Yakuza 8 لو رفته بود و همچنین سونی قصد دارد تمامی نسخه‌های این سری را به سرویس پلی استیشن پلاس اضافه کند.

یاکوزا

بد نیست اشاره کنیم که توشیهیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi)، خالق سری یاکوزا، در استودیو خودش روی بازی جدیدی کار می‌کند. او در جدیدترین مصاحبه خودش اعلام کرد که بازی جدید او مانند یکی از فیلم‌های کوئنتین تارانتینو خواهد بود. اواخر سال پیش او از سگا جدا شد تا با همکاری شرکت NetEase استودیو Nagoshi را تاسیس کند. 

همچنین در تصاویر لو رفته، ما شاهد بازگشت «کاسوگا ایچیبان»، شخصیت اصلی نسخه Like a Dragon هستیم که این‌بار با مدل موی جدیدی در نسخه هشتم ظاهر می‌شود. حالا که صحبت از بازگشت شخصیت‌ها شد، علاوه‌بر موارد یاد شده، ظاهراً برخی از دوستان و همراهان ایچیبان نیز در این نسخه دوباره حضور پیدا خواهند کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!


ویجی‌لاگ پلاس: گیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا