رمز ارز

کلاهبرداری جدید با توکن‌های هوش مصنوعی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علی‌رغم اینکه پروتکل SingularityNET (با توکن بومی AGIX خود) یکی از قدیمی‌ترین پروژه‌های هوش مصنوعی در حوزه ارزهای دیجیتال است و در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده، کلاهبرداران از یک ایردراپ جدید برای جلب توجه کاربران استفاده کرده‌اند.
در 9 فوریه 2023، یک ایردراپ در توییتر تبلیغ شد و کلاهبرداران اعلام کردند که SingularityNET یک ایردراپ توکن برای دارایی AGI خود ترتیب داده است. این در حالی است که توکن AGI بیش از یک سال پیش به AGIX تغییر نام داده بود.
طبق گزارش‌ها، کلاهبرداران یک صفحه مشابه صفحه اصلی SingularityNET ایجاد کرده‌اند. آنها همچنین از ویدیوهای واقعی بنیان‌گذاران SingularityNET و شرکت Input Output Global (توسعه‌دهنده اکوسیستم کاردانو) استفاده می‌کنند، اما این صفحه تقلبی، به یک سایت فیشینگ لینک داده شده است. در این وبسایت، کلاهبردار از بازدیدکنندگان می‌خواهد که کیف پول‌های خود در هر دو بلاکچین کاردانو (ADA) و اتریوم (ETH) را متصل کنند، که البته باید از دو قرارداد هوشمند مجزا استفاده کنند.
لازم به ذکر است که حساب توییتر درگیر در تبلیغ این توکن، ربطی به نمایندگان واقعی پروژه SingularityNET در شبکه‌های اجتماعی ندارد. علاوه بر ربات‌ها و کلاهبرداران، برخی از علاقه‌مندان واقعی کاردانو نیز به دام این کلاهبرداری افتاده‌اند و اعلامیه ایردراپ جعلی را بازتوییت کرده‌اند.
طبق اخبار و گزارش‌ها، SingularityNET یکی از ذینفعان اصلی موج تبلیغاتی مرتبط با هوش مصنوعی است و توکن بومی این پلتفرم، یکی از بهترین عملکردها را در این بخش داشته است. از 30 نوامبر 2022 و به دلیل انتشار ربات ChatGPT و افزایش شور و هیجان در دنیای یادگیری ماشین و هوش مصنوعی، قیمت این توکن بیش از 900٪ افزایش داشته است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا