بازی

EA Sports در حال امضای یک قرارداد ۵۰۰ میلیون پوندی با لیگ برتر انگلیس است

EA Sports در حال امضای یک قرارداد ۵۰۰ میلیون پوندی با لیگ برتر انگلیس است

طبق گزارش‌های منتشر شده، ظاهرا الکترونیک آرتز (EA Sports) در حالا امضای یک قرارداد تجاری احتمالا نزدیک به ۵۰۰ میلیون پوندی با لیگ برتر انگلستان (Premier League) است.

اسکای نیوز در گزارش خود ادعا کرده که تمام ۲۰ باشگاه لیگ برتر مانند منچستر یونایتد و آرسنال از این قرارداد مطلع شده‌اند، قراردادی که به مدت ۶ سال ادامه خواهد داشت و طبق گفته افراد آشنا به موضوع، حدود ۴۸۸ میلیون پوند ارزش دارد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به برنامه فوتبال ۳۶۰ – بازگشت شکوهمندانه عادلقدم اول با شهریار دوست‌داشتنی برداشته شد
نگاهی به برنامه فوتبال ۳۶۰ – بازگشت شکوهمندانه عادل

در ادامه این گزارش گفته شده که با وجود این قرارداد، EA شریک اصلی لیگ باقی خواهد ماند و همچنین مجوز بازی‌های الکترونیک را به صورت انحصاری دریافت می‌کند که احتمالا به بازی فوتبال بعدی این شرکت، یعنی EA Sports FC مربوط می‌شود.

EA Sports در حال امضای یک قرارداد ۵۰۰ میلیون پوندی با لیگ برتر انگلیس است - lastech

براساس قرارداد فعلی لیگ برتر انگلیس با EA، این ناشر می‌تواند در برخی قسمت‌های مربوط به مسابقات از لوگوی خود استفاده کند. به عنوان مثال، روی لباس داورهای این مسابقات می‌توان لوگوی EA Sports را مشاهده کرد.

همچنین این قراداد می‌تواند شبیه به معامله‌ای باشد که EA در سال میلادی گذشته با لالیگا (La Liga)، لیگ اسپانیا امضا کرده بود. به موجب این قرارداد، شاهد نسخه جدیدی از عناصر بصری در بازی‌های لالیگا بودیم که در آن‌ها از لوگوی EA Sports استفاده شده است.

پس از گذشت حدود ۳۰ سال، سری بازی‌های FIFA آرتز از سال جاری با نام EA Sports FC منتشر خواهد شد. این شرکت اصرار دارد که علیرغم از دست دادن برند فیفا، بازی‌های تغییر زیادی نخواهند کرد. انتظار می‌رود در تابستان پیش‌رو اطلاعات بیشتری درباره این بازی منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:ستارگان آینده فوتبال در فیفا ۲۳می‌توانیم امیدوار باشیم
ستارگان آینده فوتبال در فیفا ۲۳


چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ 

EA Sports در حال امضای یک قرارداد ۵۰۰ میلیون پوندی با لیگ برتر انگلیس است - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا