بازی

کوین فایگی در شرف اخراج از مارول قرار داشت

کوین فایگی در شرف اخراج از مارول قرار داشت

کوین فایگی (Kevin Feige) یکی از مهم‌ترین اعضای کمپانی مارول محسوب می‌شود که می‌توان گفت در موفقیت MCU بیشترین تاثیر را داشته است. 

با این وجود به نظر می‌رسد که این شرکت قصد داشت فایگی را در سال ۲۰۱۵ اخراج کند و باب ایگر (Bob Iger)، مدیرعامل دیزنی، مانع این کار شد. ایگر در مصاحبه با CNBC اعلام کرد که آیک پرلموتر (Ike Perlmutter)، رئیس مارول اینترتینمنت، در سال ۲۰۱۵ تصمیم به اخراج کوین فایگی گرفته بود. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول

ایگر این تصمیم را کاملا اشتباه می‌دانست و به استعداد و توانایی‌های فایگی باور داشت، مانع این کار شد. در سال ۲۰۱۵ فاز دوم دنیای سینمایی مارول رو به پایان بود و در سال ۲۰۱۶ شاهد اکران Captain America: Civil War بودیم. در فاز سوم MCU دو فیلم Avenger: Infinity War و Endgame اکران شدند که جز پرفروش‌ترین آثار تاریخ سینما هستند. 

کوین فایگی

اگر مارول فایگی از اخراج می‌کرد، بدون شک اکنون او مسئولیت ساخت فیلم‌های DC‌ را برعهده داشت. دیوید زاسلو (David Zaslav)، مدیرعامل وارنر دیسکاوری، به دنبال استخدام فایگی بود، ولی او ترجیح در مارول به فعالیت خودش ادامه دهد. پس از پایان نظارت آیک پرلموتر روی فایگی، اجازه ساخت فیلم‌های کاپیتان مارول و بلک پنتر صادر شد.

فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول Ant-Man and the Wasp: Quantumania نام دارد که در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتیویژگی‌های خاص فیلم‌های اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد
۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی


چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟ 

کوین فایگی در شرف اخراج از مارول قرار داشت - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا