بازی

سباستین استن: فیلمنامه Thunderbolts را نخوانده‌ام

سباستین استن: فیلمنامه Thunderbolts را نخوانده‌ام

از زمان معرفی فیلم Thunderbolts در کامیک‌کان سن دیه‌گوی سال گذشته تا به همین امروز اطلاعات بسیار کمی از آن موجود بوده است. به تازگی اما سباستین استن که عهده‌دار نقش باکی بارنز یا همان سرباز زمستان در این فیلم است اقرار داشته فیلمنامه این عنوان را نخوانده زیرا هنوز برای او ارسال نشده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی شی هالک – نتیجه اهدای خون هالکیک غول سبز دیگر در دنیای مارول
معرفی شی هالک – نتیجه اهدای خون هالک

طی مصاحبه‌ی اختصاصی اخیر رسانه‌ی Collider با سباستین استن (در رابطه با فیلم معمایی روانشناختی Sharper) سوالاتی در رابطه با بازگشت دوباره‌اش به نقش باکی بارنز هم مطرح شد و او در پاسخ گفت:

مثل همیشه بازگشت دوباره به این نقش باعث افتخار و مایه‌ی مسرت منه. تازه این دفعه (بازی در نقش باکی بارنز) به این خاطر که راه‌های متعددی پیش پاش قرار گرفته و انتخابای زیادی داره هیجان‌انگیزتر هم هست. ولی من هنوز فیلمنامه رو نخوندم.

سباستین استن

استن در ادامه فاش کرد که نمی‌داند داستان تاندربولتز حول چه چیزی در جریان است زیرا تا به حال فیلنامه برای او ارسال نشده است. با این حال او کمی بعدتر در صحبت‌هایش اشاره کرد که برای حضور و کار کردن در کنار ستارگانی که در این فیلم حضور دارند بسیار هیجان‌زده است.

بازیگران فیلم Thunderbolts

گروه تاندربولتز، تیم و پروژه‌ای از نوع «جوخه انتحار» (Suicide Squad) در دنیای سینمایی مارول هستند که شامل جان واکر/مامور آمریکا (وایت راسل)، یلنا بلووا (فلورنس پیو)، تسک‌مستر (اولگا کوریلنکو)، باکی بارنز/سرباز زمستان (سباستین استن)، رد گاردین/محافظ سرخ (دیوید هاربر)، وَل (جولیا لوئیس دریفوس) و گوست (هانا جان کامن) می‌شود.

از طرفی حضور شخصیت‌های بارون زیمو (دنیل برول) و ابامینیشن (تیم راث) که در کمیک‌های این سری نقش تاثیرگذاری داشته‌اند فعلا به طور رسمی تایید نشده اما طرفداران حدس می‌زنند به احتمال زیاد آن‌ها در این عنوان به ایفای نقش بپردازند.

فیلم Thunderbolts که جیک شرایر در مقام کارگردان سکان هدایت آن را به دست گرفته است در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ مصادف با ۵ مرداد ۱۴۰۳ اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ اثر سینمایی برتر در جهان انیمیشنی دی‌سیمرهمی بر درد «دنیای سینمایی دی‌سی»
۱۰ اثر سینمایی برتر در جهان انیمیشنی دی‌سی


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا