بازی

فیلم ترسناک Psycho Killer با بازی جرجینا کمبل از کمپانی نیو رجنسی چراغ سبز گرفت

فیلم ترسناک Psycho Killer با بازی جرجینا کمبل از کمپانی نیو رجنسی چراغ سبز گرفت

فیلم Psycho Killer اثر ترسناک و هیجان‌انگیز جدیدی است که توسط اندرو کوین واکر؛ فیلمنامه‌نویس Se7en به رشته تحریر در آمده و حال گزارشات جدید از فیلمبرداری این عنوان در بهار سال جاری میلادی خبر می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنیدآشنایی با بهترین آثار جاسوسی در مدیوم سینما
30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنید

داستان فیلم قاتل روانی، حول زندگی افسر پلیس جین ثورن (جورجینا کمبل) جریان دارد. شوهر او یک افسر گشت‌بان است که توسط یک قاتل سریالی کشته شده و همین مساله باعث می‌شود تا ثورن تحقیقتاش در رابطه با این قاتل را شروع کند. هر چه جین بیشتر پیش می‌رود، با شواهد و مدارک مخوفی مواجه می‌شود که هویت واقعی قاتل شوهرش و انگیزه‌ی تاریک پشت قتل‌ها را افشا می‌کند.

این فیلم بر اساس فیلمنامه‌‌ای که اندرو کوین واکر وظیفه نوشتنش را بر عهده داشته تولید خواهد شد و گوین پولون در مقام کارگردان افسار آن را به دست می‌گیرد. پولون تهیه‌کننده‌ی معروفی است که فیلم‌هایی همچون پرمیوم راش و قسمت اول و دوم زامبی‌لند را در کارنامه دارد. همچنین جورجینا کمبل هم که اخیرا در فیلم ترسناک Barbarian حضور داشت تنها ستاره‌ی معرفی شده‌ی این عنوان محسوب می‌شود و در ادامه باقی بازیگران فیلم هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده‌اند.

نقد فیلم Barbarian | گمراه کننده ترین فیلم سال
بیل اسکاشگورد و جرجینا کمبل در فیلم ترسناک و تحسین شده‌ی Barbarian

فیلم Psycho Killer که با همکاری شرکت نیو رجنسی و به تهیه‌کنندگی مت برنسون تا به حال مراحل پیش‌تولید را می‌گذرانده قرار است به زودی وارد فاز اصلی تولید شود. با این تفاسیر گزارشات متفرقه‌ی دیگری هم وجود دارند که تاریخ شروع و پایان فیلمبرداری این عنوان را به ترتیب ۱۳ مارس ۲۰۲۳ (۲۲ اسفند ۱۴۰۱) و ۲۶ آوریل ۲۰۲۳ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) اعلام کرده‌اند؛ پروسه‌ای ۴۰ روزه که قرار است در کانادا و به طور دقیق‌تر شهر وینیپگ جریان داشته باشد.

تاریخ انتشار فیلم Psycho Killer هنوز مشخص نشده است. با این حال شما می‌توانید با دنبال کردن مطالب خبری lastech در سریع‌ترین زمان ممکن از جزئیاتی که در آینده حول محور این عنوان منتشر خواهند شد مطلع شوید.

مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهتریننگاهی به افسانه‌ای ترین جهان‌ فانتزی
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترین


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا