رمز ارز

هشدار کلاهبرداری: مراقبت آدرس‌های کیف پول جعلی باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

براساس آخرین یافته‌های شرکت امنیت بلاکچین PeckShield دو فردی که بیشترین میزان کارمزد در شبکه اتریوم را پرداخت کرده‌اند، کلاهبردارانی هستند که از طریق روش انتقال صفر کلاهبرداری می‌کردند.
این کلاهبرداران از آدرس کیف پول‌های جعلی برای فریب کاربران برای ارسال پول و با هدف به خطرانداختن کیف پول قربانیان استفاده می‌کنند. این دسته کلاهبرداران اغلب زنجیره‎‌های ماشین مجازی اتریوم را هدف قرار می‌دهند. کلاهبرداران آدرس‌های کیف جعلی را شبیه به آدرس واقعی کاربران ایجاد می‌کنند. سپس با کمک ویژگی “Transferform” از طریق یک قرارداد هوشمند، توکن‌های صفر را از هر کیف پولی منتقل می‌کنند. به این ترتیب، آنها می‌توانند یک تاریخچه کیف پول جعلی با انتقال صفر ایجاد کنند تا قربانیان را فریب دهند. کاربران ناآگاه می‌توانند بدون انجام هیچ تحقیقی از آدرس کلاهبردار استفاده کنند، که سرمایه‌شان را در معرض خطر قرار می‌دهد زیرا کیف پول‌شان احتمالاً به خطر می‌افتد.
به تشخیص packShield بیشترین کارمزدها احتمالا توسط کلاهبرداران انتقال صفر پرداخت کرده اند.
بنابراین بسیار مهم است که کاربران هنگام انتقال دارایی به خصوص در شبکه اتریوم دقت و توجه کافی را داشته باشند و همیشه قبل از انتقال دارایی حتما از اعتبار آدرس کیف پولی که قصد انتقال به آن را دارند اطلاع داشته باشند.
با انجام این اقدامات احتیاطی، کاربران می توانند از سرمایه خود محافظت کنند و از قربانی شدن در کلاهبرداری‌های این چنینی جلوگیری کنند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا