بازی

Alan Wake 2 هم‌اکنون از ابتدا تا انتها قابل بازی کردن است

Alan Wake 2 هم‌اکنون از ابتدا تا انتها قابل بازی کردن است

استودیو رمدی به تازگی اعلام کرد که روند ساخت بازی Alan Wake 2 در حال حاضر به مرحله‌ای رسیده که می‌توان آن را از ابتدا تا انتها بازی کرد. در اظهاراتی که پس از انتشار آخرین نتایج مالی استودیو انجام شد، ترو ویرتالا، مدیرعامل این استودیو گفت که توسعه دنباله به خوبی پیش می‌رود. او توضیح داد:

Alan Wake 2 در پروسه تولید با حداکثر ظرفیت است. به زودی تمام محتویات در جای خود قرار می‌گیرند و از ابتدا تا انتها قابل بازی کردن است. سپس به پولیش تجربه بازی خواهیم پرداخت. آلن ویک یک برند منحصر به فرد است که برای شرکت ارزش بالایی دارد.

ویرتالا همچنین اشاره کرد Alan Wake Remastered که در اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شد، نتوانسته برای استودیو حق امتیاز ایجاد کند، اما امیدوار است قسمت دوم فروش سری را افزایش دهد.

مطلب پیشنهادی:۶ داستان ترسناک دکتر استرنججادو و وحشت
۶ داستان ترسناک دکتر استرنج

Alan Wake 2 در جریان مراسم گیم اواردز سال ۲۰۲۱ معرفی شد. تریلر به نمایش در آمده آلن را در مکان‌های مختلفی از جمله منطقه متروکه و شهر نیویورک نشان داد.

در زمان معرفی، سم لیک، کارگردان خلاق رمدی گفت که این بازی یک اثر «ترسناک بقا» خواهد بود، اما خاطرنشان کرد که تا مدتی از بازی اخباری منتشر نخواهد شد تا زمان مناسب فرا برسد.

Alan Wake 2

در یک به‌روزرسانی در اردیبهشت ماه، لیک گفت که توسعه «واقعاً خوب پیش می‌رود» و افزود: «ما عمیقا سرگرم ساخت بازی هستیم، محتوای زیادی داریم و بخش زیادی از آن قابل بازی کردن است.»

این خبر پس از آن منتشر شد که سم لیک، خالق بازی تایید کرد در فصل تابستان اطلاعات و جزئیات جدیدی از بازی منتشر نخواهد شد. چراکه زمان مورد نیاز برای ایجاد یک «دمو یا یک تریلر مناسب و صیقل‌یافته»، می‌تواند تمرکز آن‌ها را از فرآیند ساخت بازی دور کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک روانشناختی که باید تماشا کنیدورود به لایه‌های تاریک چند ذهن‌ بیمار!
بهترین فیلم های ترسناک روانشناختی که باید تماشا کنید


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

سریال لایواکشن Spider Man Noir توسط آمازون ساخته می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا