رمز ارز

مالیات بر معاملات رمزارزی را چگونه محاسبه کنیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارزی جهان به تازگی از ابزاری به نام Binance Tax رونمایی کرده که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، تعهدات مالیاتی رمزارزی خود را در بیش از 100,000 تراکنش محاسبه کنند.
براساس بیانیه مطبوعاتی ارائه شده، هدف از این ابزار جدید، کمک به افراد برای به‌روز بودن در مورد بدهی‌های مالیاتی رمزارزی است. بایننس اظهار کرده که با استفاده از این ابزار، افراد می‌توانند گزارشی از خلاصه مالیات تعلق گرفته به هر سود یا زیان خود را دانلود کنند. برای تهیه گزارش، افراد بعد از وارد شدن در وبسایت می‌توانند از میان سود تحقق‌یافته سرمایه، سود درآمد و تراکنش‌ها، گزینه‌ای را انتخاب کنند.
صرافی بایننس خاطرنشان کرده که این ابزار هنوز در مراحل اولیه است و تمامی تراکنش‌های صورت گرفته در بایننس را در برنمی‌گیرد. همچنین، نسخه فعلی قابلیت ادغام با دیگر کیف پول‌ها و برنامه‌ها را ندارد، اما در آینده توسعه و پیشرفت خواهد داشت. همچنین در این بیانیه گفته شده که در حال حاضر، این ابزار فقط برای کاربران کانادایی و فرانسوی در دسترس است. با این حال، این صرافی در تلاش است تا از مناطق، شبکه‌ها و کیف پول‌های بیشتری در آینده پشتیبانی کند.
مایور کامات (Mayur Kamat)، مدیر محصول بایننس، می‌گوید: «ما همیشه با توجه به نظرات و بازخوردهای کاربران، به دنبال ساخت محصولاتی هستیم که زندگی کاربران خود را راحت‌کنیم. این محصول نیز به دنبال اعلام نیاز کاربران برای ایجاد ابزاری جهت درک و محاسبه راحت‌تر مالیات رمزارزی تراکنش‌های آنها و به صورت رایگان ایجاد شده است و در آینده بهبود خواهد یافت.»

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو پوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا