رمز ارز

کاهش فروش توکن‌های NFT؛ علت چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های Dune Analytics، ارقام فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مبتنی بر اتریوم و Polygon در OpenSea در مسیر ثبت کمترین حجم سال تا کنون است.
فروش NFT مبتنی بر اتریوم در بازار تا پایان فوریه، به بالاترین سطح 9 ماهه 643.61 میلیون دلاری رسید. در حالی که سه روز تا پایان سه ماهه اول سال باقی مانده است، OpenSea مقدار 324.30 میلیون دلار در فروش NFT استخراج‌شده توسط اتریوم را در ماه مارس به ثبت رسانده است که نشان‌دهنده کاهش 50 درصدی حجم فروش نسبت به بالاترین رقم فوریه است.
پس از رکوردشکنی حجم فروش NFT به میزان 109.12 میلیون دلار در ماه فوریه، فروش NFTهای مبتنی بر Polygon در OpenSea در این ماه کاهش شدیدی را تجربه کرده است. در 26 روز گذشته، تنها 2.5 میلیون دلار حجم فروش ثبت شده است که نشان‌دهنده کاهش خیره‌کننده 97 درصدی فروش است.
کاهش شدید حجم فروش NFT های مبتنی بر اتریوم و Polygon در OpenSea به کاهش تعداد NFTهای فروخته‌شده تا کنون در این ماه نسبت داده شده است.
داده‌های DappRadar نیز کاهش شدید شاخص‌های رشد کلیدی را برای بازار پیشرو NFT اوپن سی از ابتدای سال نشان می‌دهد.
تعداد کیف پول‌های فعال منحصربه‌فردی که در بازار معامله می‌کنند، در 90 روز گذشته، 98 درصد کاهش یافته است. به همین ترتیب، تعداد تراکنش‌های OpenSea در مدت مشابه، شاهد کاهش 99 درصدی بوده است.
کاهش تسلط OpenSea به راه‌اندازی Blur نسبت داده می‌شود که از زمان عملیاتی شدن در اکتبر 2022، کشش قابل‌توجهی پیدا کرده است.
طبق گزارش اخیر گلس‌نود، سهم بازار Blur پس از انتشار توکن خود در ۱۴ فوریه، افزایش قابل‌توجهی را تجربه کرد.
در هفته گذشته، Blur بخش قابل‌توجهی از کل حجم فروش NFT را کسب کرد و 73.8 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد. در مقابل، OpenSea سهم کمتر از 17درصد را در اختیار داشت.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

ای‌ام‌بی کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا